خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بررسی سیگنال‌های متضاد رندر؛ آیا نهنگ‌ها می‌توانند نرخ RENDER را احیا کنند؟


بررسی سیگنال‌های متضاد رندر؛ آیا نهنگ‌ها می‌توانند نرخ RENDER را احیا کنند؟ | ایران ماین

نرخ رندر (RENDER) در سه ماه گذشته در یک الگوی مثلث متقارن قرار داشته که بیانگر شک در بازار است. در این مدت، یک خط روند صعودی به‌عنوان پشتیبانی قوی عمل کرده و چندین بار آزمایش شده، ولی هرگز شکسته نگردیده.renders-3-month-triangle-pattern-a-prelude-to-price-breakout

در همین حال، بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها به میزان ۴۸۴۳ درصد، توجه بسیاری از فعالان بازار را به خود جلب و این پرسش را مطرح کرده که آیا این بالا رفتن می‌تواند نرخ را از سطوح مقاومت کنونی فراتر ببرد یا خیر.

در حال حاضر، نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت برای رندر به ۰.۹۲۲۳ رسیده که بیانگر بالا رفتن احساسات نزولی در بازار است. این تغییر نشان می‌دهد که فعالان بازار نسبت به حرکت نرخ محتاط‌تر شده‌اند و این وضعیت امکان دارد به تثبیت نرخ زیر مقاومت‌های کلیدی کمک کند.

همچنین، این نسبت در سه روز گذشته به‌طور پیوسته نزول یافته که بیانگر احتیاط بیشتر در بازار است.

داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نیز نشان می‌دهند که نمودار فاندینگ ریت وزن‌دهی‌شده بر حسب سود باز برای رندر از ۲ سپتامبر تا ۹ اکتبر تغییرات جالبی را به نمایش گذاشته است.

نرخ رندر پس از افت به ۵.۰۰ دلار در اواسط سپتامبر، به ۵.۵۰ دلار بازگشته و تثبیت شده است. نرخ فاندینگ ریت نیز نسبتاً پایدار مانده که بیانگر تعادل در بازار و نوسانات کمتر در موقعیت‌های معاملاتی فعالان بازار است.

اکنون ترکیب بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها و پشتیبانی قوی خط روند صعودی می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای رندر باشد. از طرفی، نزول نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت و تثبیت نرخ فاندینگ ریت امکان دارد بیانگر شکست لایه حمایتی در آینده نزدیک باشد.

در نهایت، توجه به شاخص‌هایی مانند مقدار خرید و فروش و نرخ فاندینگ ریت، برای تعیین اینکه آیا علاقه نهنگ‌ها می‌تواند از افت بیشتر نرخ رندر جلوگیری کند یا خیر، اهمیت زیادی دارد.