خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بریک‌اوت دوج کوین از محدوده تثبیت نرخ! آیا DOGE به ۲ دلار می‌رسد؟


بریک‌اوت دوج کوین از محدوده تثبیت نرخ! آیا DOGE به ۲ دلار می‌رسد؟ | ایران ماین

امروز دوج‌کوین پس از بریک‌اوت قیمتی و خروج از محدوده تثبیت خود، توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار را به خود جلب کرد.

در ۱۸ روز گذشته، نرخ دوج کوین در محدوده‌ای بین ۰.۰۹۴ تا ۰.۱۰۸ دلار قرار داشت. ولی با اعلام احتمال افت نرخ بهره توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، دوج‌کوین یک بریک‌اوت صعودی را تجربه کرد.

این بریک‌اوت باعث شد که چشم‌انداز قیمتی دوج‌کوین صعودی شود، هرچند هنوز نرخ زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) قرار دارد.bullish-breakout-dogecoin-price-prediction-for-august-2024

تحلیل‌‌های تکنیکال نشان می‌دهند که احتمال زیادی وجود دارد که نرخ دوج کوین در روزهای آینده بیش از ۱۵ درصد بالا رفتن یابد و به لایه ۰.۱۳ دلار یا حتی بالاتر برسد.

در همین راستا،‌ یک بررسی‌کننده بازار کریپتو نیز اشاره کرده که دوج‌کوین در حال ورود به مرحله سوم چرخه صعودی خود است و در امتداد خط روند تثبیت می‌شود. در چنین شرایطی،‌ دوج کوین امکان دارد پس از این تثبیت نرخ، با رشدی قابل توجه به لایه ۲ یا حتی ۴.۵ دلار برسد. bullish-breakout-dogecoin-price-prediction-for-august-2024

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده نرخ ۰.۱۱۳ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد بالا رفتن داشته است. مقدار خرید و فروش نیز در همین مدت ۱۲۹ درصد بالا رفته که بیانگر مشارکت بیشتر معامله‌گران به دلیل این بریک‌اوت است.

در این میان، سود باز قراردادهای دوج‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد بالا رفته است که بالا رفتن توجه و علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین را نشان می‌دهد.

در همین راستا، بازار کلی کریپتو نیز در ۲۴ ساعت گذشته، ۴.۶ درصد توسعه داشته و دارایی‌های برتر مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و کاردانو نیز، بالا رفتن نرخ قابل توجهی را ثبت کرده‌اند.