خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

بهبود بازار کریپتو پس از مناظره جنجالی ریاست‌جمهوری؟!


بهبود بازار کریپتو پس از مناظره جنجالی ریاست‌جمهوری؟! | ایران ماین

نرخ سهام‌ مرتبط با کریپتو و ماینینگ بیت‌کوین در آمریکا پس از افت در ۱۱ سپتامبر، بهبود یافتند.
پس از مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس، کمپانی‌های کریپتو و ماینینگ، شاهد افت شدید نرخ سهام خود بودند، ولی در حال حاضر، بسیاری از آنها به نرخ‌های نزدیک به روز قبل بازگشته‌اند.
سهام صرافی کوین‌بیس (COIN) پس از رسیدن به ۱۵۰ دلار، با ۵.۳ درصد بالا رفتن به ۱۵۷ دلار در خرید و فروش بعد از ساعت کاری بازگشت. همچنین، سهام مایکرواستراتژی (MSTR) که خریدار جدی بیت‌کوین است، به ۱۲۲ دلار سقوط کرد، ولی در پایان با نزول اندک ۰.۲۶ درصدی در ۱۲۹.۳۰ دلار بسته شد.
کمپانی‌های ماینینگ ماراتن دیجیتال (MARA) و ریوت پلتفرم (RIOT) نیز شاهد نزول اولیه بودند، ولی در نهایت به ترتیب با نزول ۰.۹۴ و ۲.۰۷ درصدی به پایان خرید و فروش رسیدند. از بین این کمپانی‌ها، هات‌ایت (HUT) تنها شرکتی بود که روز را با بالا رفتن ۱.۲۹ درصدی به پایان رساند.

در این میان، نتایج نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که هریس برنده مناظره بوده است. نظرسنجی YouGov نشان داد که ۵۴ درصد از رأی‌دهندگان هریس را برنده مناظره می‌دانند، در حالی که ۳۱ درصد معتقدند ترامپ پیروز شده است.
این در حالی است که موضع هریس راجع به حوزه کریپتو هنوز مشخص نیست و ترامپ با سیاست‌های طرفدار کریپتو، پشتیبانی این جامعه را به دست آورده است.
در نتیجه این مناظره، بازار کریپتو نیز افت کرد و ۶۰ میلیارد دلار از نرخ کل خود را از دست داد. با این حال، اکنون، بازار ۲.۳ درصد بهبود یافته و به سطوح قبل از مناظره بازگشته است.
نرخ بیت‌کوین نیز که دیروز به پایین‌ترین لایه روزانه ۵۵,۵۷۳ دلار نزول یافته بود، در حال حاضر با ۳.۱۶ درصد بالا رفتن، در محدوده ۵۸۱۳۴ دلار قرار دارد.
قابل توجه است که میم‌کوین‌های مرتبط با ترامپ نیز که پس از مناظره با نزول دورقمی مواجه شدند، اکنون بهبود یافته‌اند.