خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بهره‌وری بالای فلوکی از ابتدای سال تا کنون! آیا سودآوری بیشتری در انتظار است؟


بهره‌وری بالای فلوکی از ابتدای سال تا کنون! آیا سودآوری بیشتری در انتظار است؟ | ایران ماین

در ماه‌های اخیر، دنیای میم‌کوین‌ها شاهد ظهور نام‌های جدیدی مانند نات‌کوین (NOT) و داگ‌ویف‌هت (WIF) بوده است که به دلیل ماهیت بسیار سوداگرانه و ناپایدار، توجه فعالان بازار، به ویژه سفته‌بازان را جلب کرده‌اند.

با این حال، میم‌کوین‌های قدیمی‌تری مانند دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) همچنان جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. در واقع، فلوکی یکی از بهترین عملکردها را در میان ارزهای دیجیتال داشته و از ابتدای سال تا کنون تقریباً ۲۱۰ درصد بالا رفته است.

در این مدت، دوج‌کوین و شیبا اینو به ترتیب ۹.۴۵ درصد و ۲۳.۷۰ درصد بالا رفتن نرخ داشته‌اند؛ این در حالی است که میم‌کوین برت (BRETT) با ۳۲ درصد توسعه، کارایی بهتری داشته است. در این میان، پپه (PEPE) با توسعه قابل توجه ۴۱۰ درصد، برترین کارایی را نسبت به سایرین داشته است.

از طرفی، داده‌های اینتودبلاک نشان می‌دهد که فلوکی در میان میم‌کوین‌ها از نظر سودآوری هولدرها، رتبه دوم را پس از دوج‌کوین به خود اختصاص داده است. در حال حاضر، ۷۰ درصد از دارندگان فلوکی و ۷۲.۷۵ درصد از دارندگان دوج کوین، در سود هستند.

همچنین این هفته، فلوکی یک نقطه عطف جدید را با همکاری رسمی با باشگاه ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ جشن گرفت.

این همکاری با هدف بالا رفتن دیده شدن فلوکی در میان مخاطبان عمومی و نمایش برندینگ آن در طول مسابقات این باشگاه انجام شده است. این همکاری به بالا رفتن اعتبار فلوکی و جذب کردن کاربران جدید به نظام زیستی آن یاری میدهد.

با این حال، این همکاری تأثیری در بازار اسپات نداشته و نرخ فلوکی از ۰.۰۰۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۰۱۱۳ دلار سقوط کرده است. همچنین در ۳۰ روز گذشته، نرخ فلوکی ۳۷.۴۵ درصد نزول یافته است و دارندگان آن امیدوارند این روند نزولی به زودی معکوس شود.floki-in-profit-or-not-heres-what-its-latest-partnership-means-for-memecoin