خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بوترین ادعاهای فروش اتریوم را رد کرد! پس نزول موجودی به چه دلیل است!


بوترین ادعاهای فروش اتریوم را رد کرد! پس نزول موجودی به چه دلیل است! | ایران ماین

ویتالیک بوترین، از هم‌بنیان‌گذاران اتریوم، اخیراً ادعاهای مطرح‌شده راجع به فروش اتریوم‌های خود را رد کرده است. با وجود نزول موجودی‌های اتریوم وی، او تأکید کرده است که از سال ۲۰۱۸ هیچ‌ اتریومی نفروخته و درآمدی از آنها کسب نکرده است.

بوترین در پستی در پلتفرم اجتماعی X اعلام کرد که تمام فروش‌های انجام‌شده توسط او، با هدف پشتیبانی از پروژه‌های ارزشمند در نظام زیستی اتریوم یا پروژه‌های خیریه وب ۳ بوده است. این اظهارات وی باعث آرامش نسبی در بین سرمایه‌گذاران شده است.

در سال ۲۰۲۱، بوترین فاش کرد که ۳۲۵,۰۰۰ اتریوم در اختیار دارد که در آن زمان نرخ آن حدود ۱.۴۶ میلیارد دلار بود. با این حال، طبق داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس، اکنون موجودی اتریوم او به ۶۰۶.۶۵ میلیون دلار نزول یافته است.

بوترین این نزول را ناشی از تلاش‌هایش برای پشتیبانی از نظام زیستی اتریوم و نه فروش شخصی اتریوم عنوان کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که او به جای فروش برای کسب سود شخصی، به ارتقا نظام زیستی اهمیت می‌دهد.

اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است که بوترین ۸۰۰ اتریوم را به یک کیف پول چندامضایی منتقل کرده است. این جابجایی با برنامه‌های اعلام‌شده او برای پشتیبانی از نظام زیستی هم‌خوانی دارد. علاوه بر این گزارش‌های پلتفرم لوک‌آن‌چین نشان می‌دهد که در تاریخ ۹ آگوست، همین کیف پول، ۳۰۰۰ اتریوم از بوترین دریافت کرده است.

در حال حاضر نرخ اتریوم در حدود ۲,۵۲۷ دلار می باشد که بالا رفتن جزئی ۰.۴۷ درصدی را نشان می‌دهد. با وجود احساسات مثبتی که از اظهارات بوترین ناشی شده، بازار همچنان در حالت تثبیت و انتظار برای یک بریک‌اوت صعودی است.

در همین حال، سود باز قراردادهای اتریوم با ۰.۲۴ درصد بالا رفتن به ۱۰.۶۰ میلیارد دلار رسیده و مقدار خرید و فروش مشتقات نیز با ۹.۴۲ درصد بالا رفتن، حدود ۲۱.۸۱ میلیارد دلار می باشد.