خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تأیید تشکیل کمیسیون DOGE توسط ایلان ماسک! دوج‌کوین دوباره اوج می‌گیرد؟


تأیید تشکیل کمیسیون DOGE توسط ایلان ماسک! دوج‌کوین دوباره اوج می‌گیرد؟ | ایران ماین

ایلان ماسک روز گذشته با عرضه پستی در پلتفرم X تأیید کرد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، مدیریت کمیسیونی به نام «DOGE» را که مخفف “Department of Government Efficiency” (دپارتمان کارآمدی دولت) است، بر عهده خواهد گرفت.

ماسک ادعا کرد که بی‌صبرانه منتظر بررسی‌های فدرال در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ است.

پس از عرضه این پست، دوج‌کوین (DOGE) که به پایین‌ترین لایه ۲۴ ساعته خود یعنی ۰.۰۸۹۴۷ دلار رسیده بود، با بیش از ۵ درصد بالا رفتن نرخ روبرو شد.

نرخ دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین لایه ۰.۰۹۷ دلار رسید، اما در حال حاضر در محدوده ۰.۰۹۶ دلار معامله می‌شود.elon-musk-confirms-doge-post-donald-trump-speech-dogecoin-jumps

علاوه بر این، سود باز قراردادهای آتی دوج‌کوین در بازه ۴ ساعته ۰.۵۹ درصد و در بازه ۱ ساعته ۰.۱۴ درصد توسعه کرده و به ۴۴۳.۱۷ میلیون دلار رسیده که بیانگر اثر عمیق ماسک بر بازار دوج‌کوین است.

در همین حال، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که ترامپ هم در سخنرانی اخیر خود تأیید کرده که کمیسیون کارآمدی دولت به ریاست ماسک تشکیل خواهد شد. این موضوع اثر زیادی بر بحث‌های انتخاباتی داشته است.

ترامپ در اظهارات اخیر خود به سیاست‌های مالیاتی کامالا هریس انتقاد کرده و او را به دلیل پیشنهاد بالا رفتن مالیات‌ها تا سقف ۵ تریلیون دلار، به “کشتن اقتصاد” متهم کرده است. ترامپ این اقدام را بزرگ‌ترین بالا رفتن مالیات در تاریخ برای کسب‌وکارهای کوچک می‌داند.

بر اساس داده‌های پلتفرم پلی‌مارکت، شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ۵۱ درصد و شانس هریس ۴۸ درصد است.