خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تازه‌ترین ترندهای استیکینگ؛ چگونه با بیت‌کوین و اتریوم بیشترین پاداش را بگیریم؟


تازه‌ترین ترندهای استیکینگ؛ چگونه با بیت‌کوین و اتریوم بیشترین پاداش را بگیریم؟ | ایران ماین

در حالی که بازار کریپتو با عدم قطعیت‌ها و نوسانات بالا مواجه است، اتریوم همچنان شاهد توسعه ثابتی در تعداد اعتبارسنج‌های خود بوده و بیت‌کوین نیز به عرصه استیکینگ وارد شده است.

دنیای استیکینگ کریپتو به طور مداوم در حال تحول است و ویژگی‌هایی که پیش‌تر مختص پلتفرم‌های با مکانیسم اثبات سهام بود، اکنون به بلاکچین بیت‌کوین نیز راه پیدا کرده است.

در پلتفرم اتریوم، با وجود نوسانات بازار و نزول پاداش‌ها، تعداد اعتبارسنج‌ها و میزان اتریوم استیک‌شده یک توسعه ۱.۴۹ درصدی داشته است. هرچند این توسعه نسبت به ماه‌های گذشته کندتر شده، ولی به دلیل شرایط ناپایدار بازار، همچنان مثبت سنجش می‌شود.

به گزارش پلتفرم P۲P.org، این کندی در توسعه به دلیل نزول نرخ بازار از ۲.۳ تریلیون دلار به ۲.۰۳ تریلیون دلار و دلواپسی‌ها راجع به انتخابات آتی ایالات متحده و احتمال رکود اقتصادی، بوده است.

با این حال، پذیرش نشان‌های ERC-۲۰ مانند دلار مصنوعی اتنا (USDe) به عنوان ضمانت استیکینگ و ایردراپ‌های جدید در استاندارد ایگن‌لیر (EigenLayer)، از تغییرات مهم اخیر در نظام زیستی اتریوم بوده است.

در سوی دیگر، بیت‌کوین نیز در ماه آگوست با استاندارد استیکینگ بابیلون (Babylon) وارد عرصه استیکینگ شده است. این استاندارد با موفقیت شروع به کار کرد و ظرف چهار ساعت به سقف سپرده ۱,۰۰۰ بیت‌کوین رسید.

این حرکت رقابت را در میان پلتفرم‌های لایه ۲ بیت‌کوین برای جذب کردن BTCهای بیشتر بالا رفتن داده است. همچنین پلتفرم لایه ۲ کور (Core) نیز لیکویید استیکینگ بیت‌کوین را راه‌اندازی کرده که به هولدرها امکان می‌دهد در حالی که آزادانه دارایی‌های خود را معامله می‌کنند، از نشان‌های خود بهره‌وری کسب نمایند.

علاوه بر این‌ها، استاندارد نقدینگی لامبارد (Lombard) نیز امکان لیکویید ری‌استیکینگ بیت‌کوین را بر روی استاندارد استیکینگ اتریوم Ether.fi فراهم کرده است.