خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تازه‌ترین جزییات راجع به ایردراپ داگز؛ توکنومیک DOGS و برنامه‌های آتی اعلام شد!


تازه‌ترین جزییات راجع به ایردراپ داگز؛ توکنومیک DOGS و برنامه‌های آتی اعلام شد! | ایران ماین

تیم توسعه‌دهنده بازی و رمز ارز داگز (DOGS) با عرضه یک اطلاعیه جدید در کانال تلگرامی خود، راجع به توکنومیک این میم‌کوین توضیح داده است.
بر اساس این اطلاعیه، کل عرضه رمز ارز داگز برابر با ۵۵۰ میلیارد نشان DOGS خواهد بود که از این میان، ۸۱.۵ درصد برای جامعه (۷۳ درصد برای کاربران قدیمی تلگرام که در مینی‌اپلیکیشن داگز فعالیت داشتند و نشان‌های باقی‌مانده برای پاداش‌دهی به تریدرها، سازندگان استیکرها و اعضای آتی جامعه)، ۱۰ درصد برای تیم و توسعه‌های آتی (که بخش عمده‌ای از آن برای یک دوره ۱۲ ماهه قفل خواهد بود) و ۸.۵ درصد برای تأمین نقدینگی در صرافی‌های متمرکز (CEXs) و بدون مرکزیت (DEXs) و رویدادهای مرتبط با لیست شدن در بازارهای معاملاتی، اختصاص یافته است.

این تیم در ادامه همچنین اعلام کرده که در هفته‌های آینده، جنبه‌ای جدید و هیجان‌انگیز از داگز را معرفی خواهد کرد: استیکرهای میم که می‌توانند بر روی زنجیره (آن‌چین) ضرب و مبادله شوند.
به گفته تیم توسعه‌دهنده داگز، ۵۳ میلیون مخاطب به ربات این مینی‌اپلیکیشن پیوستند و ۴۲.۲ میلیون مخاطب واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند. با در نظر گرفتن میانگین ۹،۵۰۰ DOGS برای هر مخاطب، بیش از ۴۰۰ میلیارد نشان داگز در تاریخ ۲۰ آگوست، تاریخ لیست شدن این رمز ارز در بازارهای معاملاتی، میان کاربران توزیع خواهد شد.