خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل تکنیکال پاپ‌کت؛ نرخ POPCAT تا کجا توسعه می‌کند؟


تحلیل تکنیکال پاپ‌کت؛ نرخ POPCAT تا کجا توسعه می‌کند؟ | ایران ماین

میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا، پاپ‌کت (POPCAT)، پس از اعلام فهرست شدن در بایننس، با توسعه قابل توجه ۶۵ درصدی مواجه شده است. این کوین اخیراً یک بریک‌اوت قوی از الگوی قیمتی کف دوقلو را تجربه کرده و در حال حاضر به لایه شکست خود پولبک می‌زند.
با توجه به تحلیل تکنیکال، پاپ‌کت صعودی به نظر می‌رسد. بر اساس داده‌های تاریخی، هرگاه یک دارایی، از یک الگوی قیمتی صعودی بریک‌اوت می‌کند، معمولاً یک روند صعودی قابل توجه را ثبت خواهد کرد.
علاوه بر این، تحلیلگران معتقدند که پولبک‌ زدن نشانه‌ای صعودی است و احتمال بالا رفتن نرخ بیشتری در آینده نزدیک وجود دارد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این کوین می‌تواند تا ۳۵ درصد بالا رفتن یابد و به لایه ۱ دلار یا حتی بالاتر برسد.
در همین راستا، سود باز قراردادهای پاپ‌کت در ۲۴ ساعت گذشته، با این بریک‌اوت صعودی ۲۲ درصد بالا رفته است. این بالا رفتن بیانگر علاقه بیشتر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این کوین است.

پاپ‌کت در ۲۴ ساعت گذشته، نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است و در زمان نگارش این خبر، با ۱.۷۰ درصد نزول نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۷۳ دلار معامله می‌شود. در این میان، مقدار خرید و فروش روزانه پاپ‌کت بیش از ۴۴ درصد نزول یافته و به ۹۱ میلیون دلار رسیده است.
سطوح اصلی لیکویید شدن برای پاپ‌کت نزدیک به ۰.۷۰۷ دلار در سمت پایین و ۰.۸ دلار در سمت بالا قرار دارد. اگر احساسات بازار صعودی باقی بماند و نرخ به لایه ۰.۸ دلار برسد، حدود ۱.۱۵ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت لیکویید خواهد شد.
از سوی دیگر، اگر نرخ به ۰.۷۰۷ دلار نزول یابد، تقریباً ۲.۴۳ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ لیکویید خواهد شد.