خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل جدید بیت‌کوین؛ هدف نرخ BTC در این رالی صعودی کجاست؟


تحلیل جدید بیت‌کوین؛ هدف نرخ BTC در این رالی صعودی کجاست؟ | ایران ماین

پس از هفته‌ها احتیاط و حس عدم اطمینان، معامله‌گران بیت‌کوین (BTC) دوباره فعالیت خود را بالا رفتن داده‌اند. این تغییر به دنبال نزول نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا به میزان ۰.۵ درصد و بالا رفتن اعتماد بازار صورت گرفته است.

برای اولین بار در یک ماه گذشته، بیت‌کوین بالای لایه ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود و احتمال آغاز یک افزایش جدید وجود دارد.

به دنبال تصمیم اخیر فدرال رزرو، شاخص احساسات بازار که به مدت چند هفته در محدوده «ترس» قرار داشت، به محدوده «خنثی» منتقل شده است.

این وضعیت خنثی بیانگر اعتماد مجدد بازار است و معمولاً در این شرایط، سرمایه‌گذاران به‌تدریج به بازار بازمی‌گردند و مقدار خرید و فروش بالا رفتن می‌یابد.

در زمان نگارش این خبر، نرخ بیت‌کوین در محدوده ۶۲۳۲۰ دلار معامله می‌شود و ساعاتی پیش حتی به ۶۲۵۰۰ دلار نیز رسیده بود. در همین حال، مقدار خرید و فروش این ارز دیحیتال با افزایشی ۲۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۴۷.۱۵ میلیارد دلار رسیده است.

نسبت خرید و فروش سودآور به خرید و فروش زیان‌ده بیت‌کوین نیز به بالاترین حد خود از ماه جولای، یعنی ۳.۴۸، بالا رفته است.

با این حال، صندوق‌های ETF بیت‌کوین اولین خروجی سرمایه خود را پس از چهار روز متوالی ورود سرمایه تجربه کرده‌اند. مجموع این خروجی‌ها در روز چهارشنبه به ۵۳ میلیون دلار رسید.

در حال حاضر، بیت‌کوین بر لایه مقاومت مهم ۶۱۳۸۸ دلار غلبه کرده و بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه خود معامله می‌شود که بیانگر بالا رفتن فشار خرید است.

با این حال، احتمال آزمایش مجدد این لایه که اکنون به پشتیبانی تبدیل شده وجود دارد و در صورت از دست رفتن آن، نرخ بیت‌کوین احتمالاً تا ۵۴۳۰۲ دلار نزول خواهد یافت.bitcoin-price-sets-sights-on-64000-

در مقابل، اگر بیت‌کوین در این لایه پشتیبانی شود، احتمال بالا رفتن آن تا ۶۴۳۱۲ دلار وجود دارد.