خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل سناریوهای پیش روی ترشولد؛ نرخ T توسعه می‌کند یا سقوط خواهد کرد؟


تحلیل سناریوهای پیش روی ترشولد؛ نرخ T توسعه می‌کند یا سقوط خواهد کرد؟ | ایران ماین

اتریوم (ETH)، دومین رمز ارز برتر بازار، اخیراً یکی از بزرگ‌ترین افت‌های خود را از اواخر جولای تا اوایل آگوست تجربه کرده است. این سقوط عمدتاً به دلیل اصلاح گسترده بازار کریپتو و تخلیه ذخایر اتریوم توسط موسسه جامپ تریدینگ (Jump Trading) رخ داد.

به دنبال فروش ذخایر این کمپانی، نرخ اتریوم در ۵ آگوست به کف ۲۱۱۲ دلاری نزول یافت.

در حالی که این کمپانی هیچ بیانیه رسمی راجع به فروش خود منتشر نکرده، شایعاتی در مورد انگیزه‌های احتمالی آن به گوش می‌رسد. بعضی گمان می‌کنند که این فروش به دلیل تمایل جامپ تریدینگ به خروج از بازار کریپتو یا نزول میزان دارایی‌های پرریسک خود، صورت گرفته است.

مطالعات اخیر کمیسیون خرید و فروش آتی کالا (CFTC) آمریکا در مورد رئیس سابق این کمپانی، یعنی کاناو کاریا (Kanav Kariya) نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل باشد.

در همین حال، باید توجه داشت که این کمپانی هنوز میلیون‌ها نشان ترشولد (T) در اختیار دارد و تاکنون اقدام قابل‌توجهی در مورد آن انجام نداده است. به نظر می‌رسد که ترشولد تنها آلت‌کوینی است که جامپ تریدینگ همچنان نگهداری می‌کند و باید دید آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

در پی بهبود اخیر بازار، نرخ نشان T از ۰.۰۱۴ دلار به ۰.۰۲۳ دلار بالا رفته و یک توسعه ۵۸.۶ درصدی را تجربه کرده است. توسعه شاخص قدرت نسبی (RSI) و رسیدن آن به لایه ۵۳ نیز بیانگر بالا رفتن فشار تقاضا است.

اگر این نشان بتواند مقاومت ۰.۰۲۷۸ دلاری را به یک پشتیبانی تبدیل کند، امکان دارد با یک توسعه ۸۶ درصدی، تا مقاومت بعدی در ۰.۰۴۲۵ دلار بالا رفتن یابد.after-dumping-300m-ethereum-jump-trading-sell-this-crypt

با این حال، اگر جامپ تریدینگ تصمیم بگیرد نشان‌های ترشولد خود (به نرخ ۲.۱ میلیون دلار) را بفروشد، نرخ این رمز ارز امکان دارد با افتی ۳۷ درصدی به ۰.۰۱۴۶ دلار نزول یابد.