خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل سیگنال‌های صعودی در نمودار داگز؛ نرخ DOGS تا کجا پیش می‌رود؟


تحلیل سیگنال‌های صعودی در نمودار داگز؛ نرخ DOGS تا کجا پیش می‌رود؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین داگز (DOGS) در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۷.۳۵ درصد بالا رفته و به ۰.۰۰۱۰۷۴ دلار رسیده است. همزمان با این توسعه قیمتی، مقدار خرید و فروش روزانه داگز نیز با یک توسعه ۹.۶۱ درصدی به بیش از ۵۳۲ میلیون دلار بالا رفته است.

این روند صعودی با شکل‌گیری یک الگوی کف گرد در حدود ۰.۰۰۰۹۴۴ دلار آغاز شده و نرخ اکنون بالای ۰.۰۰۱۰۰ دلار قرار دارد. لازم به ذکر است که داگز در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود معامله می‌شود که بیانگر ادامه روند گاوی است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) داگز نیز در حال حاضر بالاتر از لایه ۵۰ و در محدوده ۵۳ قرار دارد. حرکت صعودی شاخص RSI هم بیانگر بالا رفتن قدرت خریداران و تأیید چشم‌انداز صعودی داگز است.dogs-price-prediction-dogs-surges-7-but-experts-say-consider-this-p2e-shib-derivative-for-100x-gains

در همین حال، شاخص مکدی (MACD) نیز با عبور خط سیگنال (خط نارنجی) به پایین خط مکدی (خط آبی)، یک تقاطع صعودی را نشان می‌دهد که به ارتقا چشم‌انداز صعودی فعلی یاری میدهد.

با توجه به این عوامل، پیش‌بینی می‌شود که اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، نرخ داگز می‌تواند تا لایه مقاومت ۰.۰۰۱۱۰۰ دلار بالا رفتن یابد و آن را به چالش بکشد. ولی اگر حجم فروش بالا رفتن یابد، احتمال افت نرخ تا لایه حمایتی ۰.۰۰۰۹۵ دلار وجود دارد.