خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل و پیش‌بینی نرخ تون‌کوین؛ شرط ورود TON به فاز صعودی چیست؟


تحلیل و پیش‌بینی نرخ تون‌کوین؛ شرط ورود TON به فاز صعودی چیست؟ | ایران ماین

نرخ تون‌کوین (TON) اخیراً با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان بالاتر از لایه حمایتی ۵.۴۹ دلار باقی مانده است. با این حال، برای دستیابی به توسعه قابل‌توجه، تون‌کوین باید لایه مقاومتی ۵.۹۶ دلار را به پشتیبانی تبدیل کند.

در صورت عبور از این مقاومت، تون‌کوین می‌تواند سودهای قابل‌توجهی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کند.

بر اساس داده‌های شاخص جهانی ورود و خروج پول (GIOM)، حدود ۷۷۳ میلیون تون‌کوین با نرخ تقریبی ۴.۲ میلیارد دلار در محدوده قیمتی ۵.۴۱ تا ۵.۹۴ دلار خریداری شده‌اند.

اگر تون‌کوین موفق به عبور از لایه ۵.۹۶ دلار شود، تمامی این نشان‌ها به محدوده سوددهی خواهند رسید. این وضعیت می‌تواند باعث ایجاد احساسات مثبت در بازار شود؛ زیرا سرمایه‌گذارانی که مدت‌ها این نشان‌ها را نگه داشته‌اند، احتمالاً به حفظ پوزیشن‌های خود ترغیب خواهند شد.

این امر می‌تواند تقاضا را بالا رفتن داده و نرخ تون‌کوین را به سطوح بالاتر برساند.

با این حال و علی‌رغم این چشم‌انداز مثبت، تون‌کوین با چالش‌هایی در روند کلی خود مواجه است. تعداد آدرس‌های فعال در پلتفرم تون‌کوین به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه گذشته رسیده که بیانگر نزول مشارکت سرمایه‌گذاران است. این نزول فعالیت بیانگر عدم اطمینان معامله‌گران نسبت به آینده این نشان است.

تون‌کوین برای بازگشت به روند صعودی، نیاز به جلب دوباره علاقه سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی دارد. در حال حاضر، این رمز ارز با نرخ ۵.۶ دلار معامله می‌شود که اندکی بالاتر از لایه حمایتی ۵.۴۹ دلار می باشد.

اگرچه نرخ تون کوین در این محدوده پایدار است، ولی سیگنال‌های متناقض بازار بیانگر چشم‌اندازی نزولی-خنثی است.toncoin-ton-price-rise-could-lead-to-profits

تحلیلگران انتظار دارند که تون‌کوین در محدوده ۵.۴۹ تا ۵.۹۶ دلار به روند جانبی خود ادامه دهد. با این حال، اگر احساسات صعودی بر بازار غلبه کند و لایه مقاومت ۵.۹۶ دلار شکسته شود، توسعه بیشتری برای نرخ این رمز ارز پیش‌بینی می‌شود.