خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل و پیش‌بینی نرخ فلوکی: ۷۳ درصد از دارندگان FLOKI در سود هستند!


تحلیل و پیش‌بینی نرخ فلوکی: ۷۳ درصد از دارندگان FLOKI در سود هستند! | ایران ماین

میم‌کوین محبوب فلوکی (FLOKI)، به عنوان پنجاه‌ویکمین رمز ارز بزرگ از نظر نرخ بازار، در هفته گذشته با بالا رفتن ۲۱ درصدی نرخ خود مواجه شده است.

در پی این بالا رفتن، نرخ بازار فلوکی به ۱.۴۹ میلیارد دلار رسیده و مقدار خرید و فروش روزانه آن نیز با افزایشی ۱۰۰ درصدی به ۵۹۳ میلیون دلار بالا رفته است.

نسبت نرخ بازار به مقدار خرید و فروش در ۲۴ ساعت گذشته حاکی از وجود نقدینگی قوی در ۴۰.۳۷ درصد است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا فلوکی را نزدیک به نرخ واقعی آن خرید و فروش کنند.

بر اساس اطلاعات مربوط به توکنومیک فلوکی، عرضه در جریان این رمز ارز (۹.۵ تریلیون نشان) تقریباً با عرضه کل آن (۹.۶ تریلیون نشان) برابر شده است.

از طرفی، تعداد کل دارندگان فلوکی به ۷۹.۸۹ هزار نفر رسیده که از این تعداد، ۷۲.۷۹ درصد از آدرس‌ها در سود و ۲۳.۵۶ درصد با ضرر مواجه هستند، در حالی که ۳.۶۵ درصد از آدرس‌ها در شرایط سربه‌سر قرار دارند.

در همین راستا، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ ۸۷ درصد از عرضه در جریان را در اختیار دارند و ۶۳ درصد از نشان‌ها برای بیش از یک سال نگهداری شده‌اند.

نرخ فلوکی با رشدی بیش از ۲۰ درصدی طی هفته گذشته، اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۱۵۶ دلار قرار دارد و از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰، ۵۰ و ۲۰۰ روزه عبور کرده است.

همچنین، شاخص مکدی (MACD) یک تقاطع صعودی را نشان می‌دهد و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز با مقدار ۵۷.۷۸ بر صعودی بودن روند تأکید دارد.floki-holders-in-profit-will-floki-price-continue-the-bullish-run

به گفته تحلیلگران، در صورت ادامه روند صعودی، سطوح مقاومتی بعدی فلوکی در ۰.۰۰۰۲۲۰۱ دلار و ۰.۰۰۰۳۰۱۲ دلار قرار دارند. ولی اگر نرخ نتواند این سطوح را بشکند، احتمال افت نرخ تا ۰.۰۰۰۱۱۳۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۹۱۹ دلار وجود خواهد داشت.