خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل و پیش‌بینی نرخ نِیرو اتریوم؛ آیا این میم‌کوین همچنان پتانسیل افزایش دارد؟


تحلیل و پیش‌بینی نرخ نِیرو اتریوم؛ آیا این میم‌کوین همچنان پتانسیل افزایش دارد؟ | ایران ماین

میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) طی هفته گذشته کارایی درخشانی داشت و نرخ آن به سقف ۰.۲۹۸ دلار رسید. با این حال، پس از این توسعه، نرخ این میم‌کوین کمی اصلاح شده و اکنون به ۰.۲۴۴۱ دلار رسیده است. با وجود این اصلاح، نیرو موفق شده که در کمتر از دو هفته، به نرخ بازار ۲۶۰ میلیون دلار دست یابد.

نرخ نیرو در روزهای اخیر یک روند صعودی تدریجی داشته که منجر به تشکیل یک کانال صعودی شده است. اگرچه خرس‌ها در تلاشند تا نرخ این میم‌کوین را پایین بیاورند، گاوها هم آماده‌ می‌شوند تا آن را به خط روند بالایی کانال برسانند.

اگر گاوها کنترل بازار را در دست بگیرند، می‌توانند سقف تاریخی جدیدی را برای نیرو ثبت کنند.is-it-too-late-to-buy-neiro-neiro-ethereum-price-pumped-13-as-traders-rush-to-buy-this-eth-layer-2-crypto-for-its-100x-potential

در حال حاضر، نرخ نیرو پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار دارد که این یک مزیت برای گاوها به شمار می‌رود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده خنثی (۵۰) در نوسان است، ولی برای افزایش بیشتر، باید اندکی بالاتر برود.

در همین حال، اندیکاتور مکدی (MACD) همچنان بالاتر از لایه خنثی قرار گرفته است. اگرچه این اندیکاتور اخیراً نزول یافته، ولی هنوز هم وضعیت امیدوارکننده‌ای دارد.

در صورت موفقیت گاوها، نرخ نیرو می‌تواند تا سقف ۰.۴۴۳۵ دلار بالا رفتن یابد.

با این حال، اگر خرس‌ها کنترل بازار را به دست بگیرند، نرخ این میم‌کوین امکان دارد تا پشتیبانی ۰.۱۹۶۴ دلار نزول یابد. ادامه فشار نزولی نیز می‌تواند منجر به سقوط نرخ تا ۰.۱۳۳۵ دلار شود.