خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل ۳ رمز ارز برتر هوش مصنوعی که نباید از دست داد!


تحلیل ۳ رمز ارز برتر هوش مصنوعی که نباید از دست داد! | ایران ماین

در میان بالا رفتن نوسانات نرخ در بازار رمزارزها، بخش نشان‌های هوش مصنوعی (AI) بار دیگر روند صعودی به خود گرفته است. این امر منجر به توسعه قابل توجه نرخ نشان‌های اصلی این دسته در مدت زمان کوتاهی شده است. در این شرایط، سرمایه‌گذاران با سؤالاتی مانند “آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است؟” و “آیا نشان‌های هوش مصنوعی دوباره روند صعودی خواهند گرفت؟” روبرو هستند.

در این گزارش تحلیلی که توسط کوین پدیا (Coinpedia) تهیه شده است، به بررسی کارایی نرخ سه نشان هوش مصنوعی برتر می‌پردازیم که پتانسیل کارایی بهتری نسبت به سایر نشان‌های برتر حوزه هوش مصنوعی را در سال کنونی دارند.

تحلیل نرخ بیت‌تنسور (Bittensor)

نرخ رمز ارز مبتنی بر هوش مصنوعی بیت‌تنسور (TAO) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد نزول یافته و مقدار خرید و فروش آن به ۱۱۰ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، این نشان در ماه گذشته ۱۲۳ درصد و از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۱۶ درصد توسعه داشته است. با نرخ بازار ۴.۱۱ میلیارد دلار، بیت‌تنسور در رتبه بیست و سوم فهرست جهانی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

شاخص مکدی (MACD) بالا رفتن هیستوگرام سبز را نشان می‌دهد. همچنین، میانگین‌های این شاخص همگرایی صعودی را نمایش می‌دهند که این امر چشم‌انداز مثبتی را برای نرخ بیت‌تنسور در هفته آینده پیش‌بینی می‌کند.

اگر احساسات صعودی ارتقا شود، نرخ TAO می‌تواند برای آزمودن لایه مقاومت ۶۷۱ دلار در این ماه آماده شود. از سوی دیگر، یک برگشت نزولی می‌تواند نرخ خرید بیت‌تنسور را به سمت لایه پشتیبانی ۵۴۷ دلار در زمان پیش‌رو هدایت کند.

تحلیل نرخ رندر (RENDER)

علی‌رغم ثبت افت ۱۳ درصدی در هفته گذشته، نشان رندر (RENDER) در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد نزولی شدن نرخ داشته و مقدار خرید و فروش آن به ۳۱۵.۲۷ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، این نشان در ماه گذشته ۱۵ درصد به نرخ خود افزوده و از ابتدای سال تاکنون بهره‌وری ۲۴.۵ درصدی داشته است. این رمز ارز هوش مصنوعی، در حال حاضر در رتبه سی و یکم بازار رمزارزها قرار دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی روزانه همچنان نزدیک به نقطه خنثی در حال نوسان است. علاوه بر این، خط روند میانگین آن همچنان بالای نقطه میانی قرار دارد. این نشان می‌دهد که نرخ رندر امکان دارد به بالا رفتن نرخ خود ادامه دهد.

اگر بازار رمزارزها دوباره روند صعودی به خود بگیرد، بهای خرید رندر آماده خواهد شد تا لایه مقاومت ۷.۱۸ دلار را در این ماه دوباره آزمایش کند. در طرف مقابل، اگر گاوها (خریداران) قدرت خود را از دست بدهند، این نشان هوش مصنوعی می‌تواند به سمت لایه پشتیبانی مهم ۳.۶۵ دلار سقوط کند.

تحلیل نرخ فینیکس (Phoenix)

در میان بالا رفتن عدم قطعیت‌ها، نرخ فینیکس (PHB) در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد بالا رفتن داشته و مقدار خرید و فروش آن به حدود ۹ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، این نشان در ماه گذشته ۵۷ درصد و از ابتدای سال تاکنون ۸۱ درصد توسعه داشته است. با نرخ بازار ۹۵ میلیون دلاری، فینیکس در رتبه ۳۶۹ بازار قرار گرفته است.

میانگین متحرک نمایی ۵۰/۲۰۰ روزه (EMA ۵۰/۲۰۰) بالا رفتن صعودی را نشان می‌دهد و احتمال بالای وقوع یک تقاطع طلایی را در نمودار روزانه نمایش می‌دهد. علاوه بر این، شاخص مکدی هیستوگرام سبز ثابتی را نشان می‌دهد و میانگین‌های آن روند صعودی مداومی را در نمودار نرخ فینیکس تجربه می‌کنند.

حفظ نرخ در بالای لایه پشتیبانی ۱.۶۷ دلاری می‌تواند منجر به حرکت آن به سمت لایه مقاومت ۲.۱۸ دلار در آینده نزدیک شود. در مقابل، اگر خرس‌ها (فروشندگان) بر گاوها غلبه کنند، بهای خرید فینیکس می‌تواند لایه پایین ۱.۱۴۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

جمع‌بندی

با توجه به تحلیل‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که نشان‌های هوش مصنوعی بیتنسور، رندر و فینیکس پتانسیل قابل توجهی برای توسعه در سال ۲۰۲۴ دارند. هر سه این نشان‌ها روندهای صعودی قوی را در ماه‌های اخیر نشان داده‌اند و شاخص‌های تکنیکال نیز حاکی از ادامه این روند است. با این حال، سرمایه‌گذاران باید همواره به نوسانات بازار و ریسک‌های موجود در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال توجه داشته باشند.

برای خواندن تحلیل‌های تکنیکال بیشتر راجع به ارزهای دیجیتال مختلف از اینجا بخش Ideas وب‌سایت ارزدیجیتال دیدن کنید! شما در این بخش می‌توانید تحلیل‌های تکنیکال خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین تحلیل‌های دیگران را بخوانید!