خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترامپ بد حرف زد، نشان‌هایش ریخت!


ترامپ بد حرف زد، نشان‌هایش ریخت! | ایران ماین

با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، بحث‌ها راجع به ارزهای دیجیتال مرتبط با انتخابات داغ شده است. یکی از مهم‌ترین این رمزارزها، نشان ماگا (MAGA) است که به منظور پشتیبانی از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ ایجاد شده است.

همزمان با مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، رمز ارز ماگا افت قابل توجهی داشته است. در ابتدای مناظره، ترامپ به طور خاص به این نشان اشاره کرد. او در سخنرانی‌اش به هریس حمله کرد و مدعی شد که هریس فلسفه سیاسی او را پذیرفته است.

ترامپ با کنایه گفت که قصد داشته برای هریس کلاه ماگا بفرستد و او را یک مارکسیست (Marxist) نامید. پس از این رویداد، نرخ نشان ماگا با بیش از ۳۳ درصد نزول روبرو شد.

در حال حاضر این نشان با ۲۳.۴۸ درصد نزول روزانه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۷۱۶ دلار معامله می‌شود. maga-coin-drops-over-8-following-trumps-debate-mention-is-kamala-harris-gaining-the-upper-hand

روند نزولی ماگا بیانگر نزول اعتماد سرمایه‌گذاران به شانس پیروزی ترامپ است. در این میان، سایر رمزارزهای مرتبط با ترامپ نیز با افت نرخ مواجه شدند. ماگا (Trump) نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۲ درصد نزولی شدن نرخ رو‌به‌رو شده است.

وب‌سایت پلی‌مارکت نشان می‌دهد که پس مناظره روز سه‌شنبه و کارایی هریس، احتمال پیروزی او در انتخابات ۳ درصد بالا رفتن داشته و در طرف مقابل احتمال پیروزی ترامپ با ۳ درصد نزول به ۴۹ رسیده است.

این مناظره اولین رویارویی عمومی ترامپ و هریس پس از کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌ بود. در این مناظره صحبت خاصی از بازار کریپتو نشد.

با این حال، ترامپ قبلاً وعده داده است که در صورت پیروزی، به سرکوب غیرقانونی کریپتو پایان می‌دهد، ولی هیچ اقدام مشخصی از سوی دولت هریس در خصوص کریپتو وجود ندارد.