خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تشکیل الکوی گاد کندل صعودی برای ۲ رمز ارز!


تشکیل الکوی گاد کندل صعودی برای ۲ رمز ارز! | ایران ماین

رمزارزهای گیم‌استاپ (GME) و کیتی (KITTY) با تشکیل الگوی گاد کندل (God candle) توانستند توجه زیادی را به خود جلب کنند.

رورینگ کیتی (Roaring Kitty)، پیش از اعلام نتایج مالی GameStop به پلتفرم X بازگشت و نشان گیم‌استاپ به بالاترین لایه قیمتی خود از ۲۴ ژوئن رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، گیم‌استاپ، از پایین‌ترین لایه روزانه خود، حدود ۹۳ درصد بالا رفته و به ۰.۰۰۵۲ دلار رسیده است.

این نشان همچنین از پایین‌ترین لایه خود در ماه آگوست نیز، ۱۶۸ درصد بالا رفته و به یکی از بهترین رمزارزهای بازار تبدیل شده است. در حال حاضر، نرخ بازار گیم‌استاپ به بیش از ۳۲ میلیون دلار رسیده است.gme-and-kitty-tokens-form-god-candles-but-gains-could-be-brief

سهام GameStop نیز با بالا رفتن ۳.۷ درصدی روبرو شد؛ این در حالی بود که شاخص‌های بازار از جمله داوجونز (Dow Jones) و نزدک (Nasdaq) به ترتیب ۰.۹۰ درصد و ۲.۴۳ درصد نزول داشتند. در همین حال، بیت‌کوین به ۵۳,۰۰۰ دلار سقوط کرد و کل نرخ بازار رمزارزها به کمتر از ۲ تریلیون دلار رسید.

این اتفاقات باعث شد که نشان‌های گیم‌استاپ و کیتی مورد توجه قرار گیرند و کیتی نیز با ۶۵ درصد بالا رفتن نرخ، الگوی گاد کندل را تشکیل دهد. گاد کندل یک الگوی کندلی صعودی ناگهانی است که معامله‌گران را غافلگیر می‌کند.

کیث گیل معروف به رورینگ کیتی، یکی از معروف‌ترین معامله‌گران بازار میم کوین‌ها، پس از غیبت چند ماهه و همزمان با اعلام نتایج مالی GameStop در ۱۰ سپتامبر، به بازار بازگشته است.

قابل توجه است که تحلیلگران انتظار نزول درآمد گیم‌استاپ را دارند. میانگین برآورد تحلیلگران نشان می‌دهد که درآمد گیم‌استاپ از ۱.۱ میلیارد دلار در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ به ۸۹۵ میلیون دلار در سال کنونی نزول یافته است.

در گذشته نیز نشان‌های GME و KITTY با بالا رفتن‌های ناگهانی روبه‌رو شده‌اند، ولی نتوانسته‌اند روند صعودی خود را حفظ کنند و دوباره به شدت سقوط کرده‌اند.