خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تشکیل الگوی کنج نزولی در نمودار اوردینالز؛ نشان ORDI به دوران اوج بازمی‌گردد؟


تشکیل الگوی کنج نزولی در نمودار اوردینالز؛ نشان ORDI به دوران اوج بازمی‌گردد؟ | ایران ماین

در بحبوحه تلاش بازار کریپتو برای احیای روند صعودی خود، نرخ رمز ارز اوردینالز (ORDI) توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، مقدار خرید و فروش اوردی با بالا رفتن ۹۸.۱۷ درصدی به ۱۶۶ میلیون دلار رسیده است.

این بالا رفتن مقدار خرید و فروش منجر به بهبود ۱۵.۴۰ درصدی نرخ نیز شده است. هرچند در زمان نگارش این خبر، نرخ کمی عقب‌نشینی کرده و با ۱۰.۲۴ درصد بالا رفتن، در محدوده ۳۰.۲ دلار قرار دارد.is-ordi-price-ready-for-a-breakout-run-to-70

بر اساس نمودار بالا، روند کلی اوردی در چند ماه گذشته نزولی بوده و شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه مشاهده می‌شود. این طرح معمولاً به معنای تغییر روند از نزولی به صعودی است.

به گفته تحلیلگران، اگر اوردی بتواند الگوی کنج نزولی خود را به سمت بالا بشکند، احتمال آغاز یک رالی صعودی جدید وجود دارد که می‌تواند باعث بالا رفتن سریع نرخ شود. شاخص‌های تکنیکال نیز از احتمال صعودی بودن نرخ اوردی پشتیبانی می‌کنند.

شایان ذکر است که برگشت صعودی نرخ اوردی باعث حرکت رو به بالای خطوط اندیکاتور مکدی (MACD) شده و امکان دارد به زودی یک تقاطع صعودی نیز بین این خطوط شکل بگیرد.

در این میان، اندیکاتور نقاط پیوت استاندارد برای نرخ اوردی، اهداف صعودی را در سطوح ۳۴، ۴۴، ۵۲، ۶۱ و ۷۰ دلار پیش‌بینی کرده‌اند که بیانگر پتانسیل افزایش ۱۳۰ درصدی این رمزارز است.

در مقابل، نقاط پیوت، سطوح حمایتی اوردی را در ۲۶، ۱۷ و ۹ دلار نشان می‌دهند.