خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تغییر صدرنشینان بازار کریپتو؛ سویی با جهشی خیره‌کننده از سولانا پیشروی کرد!


تغییر صدرنشینان بازار کریپتو؛ سویی با جهشی خیره‌کننده از سولانا پیشروی کرد! | ایران ماین

در یک حرکت چشمگیر، بلاکچین لایه ابتدایی سویی (SUI) موفق شده از لحاظ تعداد کل تراکنش‌ها، از سولانا پیشی بگیرد. براساس داده‌های موجود، این اولین بار است که سویی چنین موفقیتی را کسب می‌کند.

تعداد کل تراکنش‌های سویی به ۵۸.۳۷ میلیون رسیده که حدود ۲۰ میلیون بیشتر از تعداد کل تراکنش‌های سولانا با ۳۵.۴۱ میلیون تراکنش است.

این تغییرات قابل‌توجه بین ۳ تا ۵ اکتبر رخ داده است. نکته جالب توجه این است که در ۳ اکتبر، تعداد تراکنش‌های سویی کمتر از ۱۰ میلیون بود، در حالی که سولانا بیش از ۴۰ میلیون تراکنش ثبت کرده بود.

تعداد تراکنش‌های روزانه سولانا به‌طور پیوسته در حدود ۴۰ میلیون باقی مانده و هرگز از ۳۵ میلیون کمتر نگردیده. در مقایسه، سویی به‌طور معمول هرگز بیش از ۵ میلیون تراکنش روزانه نداشته و این جهش ناگهانی باعث شگفتی فعالان بازار شده است.

همان‌طور که می‌دانید، سولانا به‌خاطر سرعت بالای تراکنش‌‌ها و قابلیت توسعه‌اش مشهور است که این ویژگی‌ها موجب بالا رفتن حجم تراکنش‌های آن می‌شود.

بنابراین، پیشی گرفتن سویی از آن بیانگر پذیرش غیرمنتظره و سریع سویی است. به گفته کارشناسان، چند عامل کلیدی مانند راه‌اندازی فناوری SCION به‌عنوان جایگزینی امن برای استاندارد Broader Gateway، جذب کردن سرمایه‌گذاران سازمانی و شور و هیجان پیرامون میم‌کوین‌های نظام زیستی سویی، به توسعه آن کمک کرده‌اند.

بعضی از مهم‌ترین میم‌کوین‌های سویی مانند بلاب (BLUB)، سودنگ (Sudeng) و فاد د پاگ (Fud The Pug) نقش مهمی در این توسعه داشته‌اند. طبق داده‌ها، نظام زیستی میم‌کوین سویی در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ درصد توسعه کرده و نرخ بازار آن به ۳۱۶.۸ میلیون دلار رسیده است.

در حال حاضر، نرخ سویی با ۸.۲۶ درصد بالا رفتن روزانه به ۲.۰۴۴ دلار رسیده است. در ماه سپتامبر، سویی در رتبه ۲۸ از نظر نرخ بازار قرار داشت، ولی اکنون با نرخ بازار ۵.۷ میلیارد دلاری خود، به رتبه ۱۸ رسیده است.sui-flips-solana-in-total-transactions-sui-price-jumps-

اگر سویی به همین مسیر ادامه دهد، به زودی می‌تواند در جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار بگیرد.