خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تنها ۲۲ روز تا انتخابات آمریکا؛ تحلیلگران از شروع فصل آلت‌کوین‌ها خبر می‌دهند!


تنها ۲۲ روز تا انتخابات آمریکا؛ تحلیلگران از شروع فصل آلت‌کوین‌ها خبر می‌دهند! | ایران ماین

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده ۲۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این میان، بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فصل توسعه آلت‌کوین‌ها (آلت‌سیزن) نزدیک است.

اخیرا بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی‌هایی را راجع به توسعه آلت‌کوین‌ها ارائه داده‌اند. کی یانگ جو، مدیر اجرایی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، بر این باور است که بعضی از آلت‌کوین‌ها به دلیل مشکلات نظارتی تاکنون توسعه قابل‌توجهی نداشته‌اند.

به عنوان نمونه، او به پرونده یونی‌سواپ (UNI) اشاره کرده است. یونی‌سواپ از سال ۲۰۲۲ پیشنهاد فعال‌سازی مکانیسم تغییر کارمزدها را مطرح کرده بود، ولی به دلیل دلواپسی‌های قانونی، اجرای این مکانیسم را به تأخیر انداخت. در این مکانیسم، کارمزدهای استاندارد میان دارندگان نشان UNI توزیع می‌شود.

یانگ جو پیش‌بینی می‌کند که در صورت رفع موانع قانونی و فعال شدن این مکانیسم، نرخ UNI می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بالا رفتن یابد.

در همین حال، دیگر تحلیلگران با استناد به الگوهای تاریخی معتقدند که فصل توسعه آلت‌کوین‌ها در اواخر سال کنونی آغاز خواهد شد.

به عنوان مثال، بررسی‌کننده CRG بیان کرده که چرخه فعلی بیت‌کوین شباهت زیادی به چرخه اواخر سال ۲۰۲۰ دارد. به گفته او، معمولاً پس از گذشت ۱۰۰ هفته از پایین‌ترین نرخ بیت‌کوین، نرخ آن به اوج جدیدی می‌رسد و پس از آن، آلت‌کوین‌ها نیز حدود یک هفته بعد شروع به توسعه می‌کنند.us-election-analysts-predict-altcoin-season

به گفته این بررسی‌کننده، اگر چرخه زمانی مشابه تکرار شود، بیت‌کوین ۴ هفته تا کشف نرخ جدید فاصله دارد. در حال حاضر، تسلط بیت‌کوین بر بازار حدود ۵۸ درصد است و هیچ نشانه‌ای از نزول این تسلط دیده نمی‌شود.

علاوه بر این‌ها، مایکل ون‌ده‌پوپ، یکی از تحلیلگران برتر بازار، پیش‌بینی کرده که طی ۱۵ روز آینده نرخ بازار آلت‌کوین‌ها (TOTAL3) آماده یک بریک‌آوت خواهد شد.us-election-analysts-predict-altcoin-season

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که پس از انتخابات آمریکا در ۵ نوامبر، آلت‌کوین‌ها یک رالی صعودی قدرتمند را تجربه کنند.