خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

توسعه خیره‌کننده ۵۰۰ درصدی نیرو اتریوم! چرا تحلیلگران به آینده NEIRO امیدوارند؟


توسعه خیره‌کننده ۵۰۰ درصدی نیرو اتریوم! چرا تحلیلگران به آینده NEIRO امیدوارند؟ | ایران ماین

بخش میم‌کوین‌ها اخیراً کارایی ضعیفی داشت، ولی نشان نیرو اتریوم (NEIRO) توسعه چشمگیری را تجربه کرده است.

نرخ این میم‌کوین طی هفته گذشته بیش از ۵۰۰ درصد بالا رفته و هم‌اکنون در محدوده ۰.۱۹۱۸ دلار معامله می‌شود. نرخ بازار این نشان نیز به بالای ۱۹۱ میلیون دلار رسیده است.this-shiba-inu-rival-explodes-by-250-in-a-week-heres-why

یکی از دلایل اصلی بالا رفتن نرخ نیرو اتریوم، پشتیبانی از سوی صرافی‌های بزرگ رمز ارز مانند بایننس است. بایننس اخیراً قرارداد آتی دائمی NEIRO/ETH را با اهرم ۷۵ برابری معرفی کرده است.

حداکثر فاندینگ ریت این قرارداد مثبت و منفی ۲ درصد است و این مبلغ هر چهار ساعت یک بار تسویه می‌شود. همچنین، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را به عنوان مارجین استفاده کنند.

علاوه بر این، صرافی Crypto.com نیز نشان نیرو اتریوم را در فهرست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود قرار داده و امکان انتقال وجه و برداشت آن را فراهم کرده است.

تحلیلگران بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که رمز ارز نیرو اتریوم همچنان به توسعه خود ادامه خواهد داد. یکی از کاربران پلتفرم X به نام اریک کریپتومن (Eric Cryptoman) این نشان را آماده یک جهش بزرگ دانسته است.

بررسی‌کننده دیگری به نام مانی‌لرد (MoneyLord) نیز معتقد است که نیرو اتریوم می‌تواند موفقیتی مشابه با رمز ارز داگ‌ویف‌هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) در ماه مارس داشته باشد و نرخ بازار آن امکان دارد در کوتاه‌مدت به ۲ تا ۷ میلیارد دلار و در بلندمدت به ۱۰ تا ۳۰ میلیارد دلار برسد.