خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

توسعه ۵۰ درصدی سگ کلاهدار در یک ماه! افزایش ادامه دارد یا منتظر فاز اصلاح باشیم؟


توسعه ۵۰ درصدی سگ کلاهدار در یک ماه! افزایش ادامه دارد یا منتظر فاز اصلاح باشیم؟ | ایران ماین

در ۳۰ روز گذشته، داگ‌ویف‌هت (WIF)، بزرگ‌ترین میم‌کوین سولانا، توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده و نرخ آن ۵۰ درصد بالا رفته است. این افزایش، نرخ ویف را به نزدیکی ۳ دلار رسانده، ولی تحلیل‌های تکنیکال، به‌ویژه شکل‌گیری یک الگوی کلاسیک، احتمال اصلاح نرخ را نشان می‌دهد.

در تاریخ ۱۴ اکتبر، نرخ ویف به حدود ۳ دلار رسید، ولی مقاومت لایه ۲.۸۲ دلار مانع ادامه توسعه آن شد. نمودار روزانه ویف نیز بیانگر تشکیل یک الگوی کنج صعودی است.

این طرح معمولاً بیانگر معکوس شدن روند است و احتمالاً نشان می‌دهد که ویف به سقف محلی خود رسیده است. طبق نمودار، در روز دوشنبه نرخ این میم‌کوین به اوج ۲.۹۶ دلار رسیده است.wif-price-prediction-to-decline

همچنین، شاخص جریان پول (MFI) نیز نشانه‌هایی از احتمال اصلاح نرخ را برای ویف ارائه می‌دهد. این شاخص فشار خرید و فروش را سنجش می‌کند و نزول آن در نمودار روزانه WIF/USD، احتمال از دست رفتن پشتیبانی صعودی و شروع یک روند نزولی را نشان می‌دهد.

با توجه به روند اخیر، پیش‌بینی می‌شود ویف برای عبور از لایه ۲.۸۲ دلار با چالش روبرو شود. از آنجایی که نرخ ویف در یک روند نزولی که از ماه جولای آغاز شده، در حال حرکت است، این میم‌کوین امکان دارد یک اصلاح ۲۰ درصدی را تجربه کرده و به لایه ۵۰ درصد فیبوناچی در حدود ۲.۰۸ دلار برسد.wif-price-prediction-to-decline

از سوی دیگر، اگر خریداران بتوانند از پشتیبانی ۲.۳۳ دلار دفاع کنند، احتمال افزایش مجدد و رسیدن نرخ به ۳.۱۱ دلار وجود دارد.