خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

توقف اتریوم در مرز یک نقطه مقاومت اصلی! آیا افزایش ETH به ۳ هزار دلار امکان دارد؟


توقف اتریوم در مرز یک نقطه مقاومت اصلی! آیا افزایش ETH به ۳ هزار دلار امکان دارد؟ | ایران ماین

نرخ اتریوم (ETH) به دلیل تردیدهای موجود در بازار، در زیر یک لایه نقطه مقاومت اصلی متوقف شده است. عبور از این مقاومت می‌تواند مسیر اتریوم را برای رسیدن به ۳,۰۰۰ دلار هموار کند.

با این حال، عدم اطمینان سرمایه‌گذاران مانع از این شده که اتریوم بتواند مومنتوم لازم را برای شکستن این لایه به دست آورد. در چنین شرایطی، نرخ اتریوم امکان دارد به حرکت افقی یا سایدوی خود ادامه دهد یا روند بهبودی را تجربه کند.

یکی از شاخص‌هایی که بیانگر این شک است، شاخص سود/زیان تحقق‌نیافته خالص (NUPL) است که اخیراً به منطقه ترس نزدیک شده است. این وضعیت بیانگر نزول چشمگیر احساس خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران و بالا رفتن دلواپسی آن‌ها نسبت به تغییرات نرخ است.

اگر این شاخص به قلمرو منفی وارد شود، دلواپسی‌ها در مورد نزول بیشتر نرخ بیشتر خواهد شد و این امر می‌تواند مانع از هرگونه بازیابی قابل‌توجه نرخ شود.

علاوه بر این، فاندینگ ریت اتریوم در دو هفته گذشته نوسانات زیادی داشته و بین مناطق مثبت و منفی در حال تغییر است. این نوسانات بیانگر عدم اطمینان معامله‌گران نسبت به کارایی آینده اتریوم است.

نرخ اتریوم از اواخر جولای تا ۵ آگوست ۳۰ درصد نزول یافت و تاکنون تنها یک‌سوم از این افت را بازیابی کرده است. در حال حاضر، این آلت‌کوین در لایه ۲,۶۵۱ دلار و زیر مقاومت ۲,۶۸۱ دلار معامله می‌شود.ethereum-eth-price-recovery-is-difficult-

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که اتریوم امکان دارد در شکستن و تثبیت نرخ بالای این مقاومت با مشکل مواجه شود. در گذشته نیز اتریوم با چالش‌های مشابهی روبرو بوده که منجر به دوره‌هایی از تثبیت شده است.

با این حال، اگر کندل نرخ بالای ۲,۶۸۱ دلار بسته شود، می‌تواند باعث حرکت صعودی اتریوم شده و آن را به ۲,۹۳۰ دلار برساند. عبور از این لایه، دیدگاه نزولی را باطل کرده و امکان رسیدن به لایه روانی ۳,۰۰۰ دلار را فراهم می‌کند.