خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تون‌کوین زیر فشار تقاطع مرگ! روند نزولی نرخ TON تا کجا ادامه خواهد یافت؟


تون‌کوین زیر فشار تقاطع مرگ! روند نزولی نرخ TON تا کجا ادامه خواهد یافت؟ | ایران ماین

در ۲۸ سپتامبر، نرخ تون‌کوین (TON) برای اولین بار در بیش از یک ماه گذشته به ۶ دلار رسید. ولی این آلت‌کوین نتوانست در این لایه باقی بماند و به ۵.۴۰ دلار نزول یافت.

علی‌رغم تلاش‌های اخیر برای بازیابی، نرخ تون‌کوین همچنان با چالش‌هایی روبرو است و احتمال افت بیشتر آن وجود دارد. برای مثال، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه بالاتر از نرخ این رمز ارز قرار دارند که نشانه‌ای از روند نزولی است.toncoin-price-struggles-to-stay-afloat

علاوه بر این، میانگین متحرک ۵۰ روزه (زرد) به بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه (آبی) عبور کرده که بیانگر تقاطع مرگ و احتمال افت بیشتر نرخ است.

در همین حال، داده‌های آنچین نشان می‌دهند که زیان‌های تحقق‌یافته برای تون‌کوین بالا رفته است. روز گذشته، دارندگان این رمز ارز روی ۷۸۸ هزار نشان متحمل ضرر شدند. بالا رفتن زیان‌های تحقق‌یافته بیانگر نزول اعتماد سرمایه‌گذاران به بازیابی نرخ است.

در نتیجه، نزول فشار خرید مانع از بازگشت نرخ از دست رفته می‌شود. اگر این روند ادامه یابد، احتمال افت بیشتر نرخ وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، نرخ تون‌کوین به زیر لایه حمایتی ۵.۴۱ دلار سقوط کرده و امکان دارد گاوها نتوانند از نزولی شدن نرخ به زیر ۵ دلار جلوگیری کنند. همچنین، مقاومت ۵.۶۸ دلاری می‌تواند بازگشت تون‌کوین را دشوار کند.

بنابراین، احتمال افت بیشتر نرخ تا ۴.۸۹ دلار وجود دارد. در یک سناریوی بسیار نزولی، نرخ امکان دارد حتی به ۴.۶۳ دلار برسد.toncoin-price-struggles-to-stay-afloat

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند مقاومت ۵.۶۸ دلار را بشکنند، این سناریوی نزولی باطل شده و نرخ امکان دارد در یک سناریوی بسیار صعودی تا ۶.۶۹ دلار یا حتی ۷.۲۹ دلار بالا رفتن یابد.