خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ثبت رکورد ۱۰۰ میلیون هولدر برای تون‌کوین! نرخ TON به مسیر صعودی بازمی‌گردد؟


ثبت رکورد ۱۰۰ میلیون هولدر برای تون‌کوین! نرخ TON به مسیر صعودی بازمی‌گردد؟ | ایران ماین

نرخ تون‌کوین (TON) پس از رسیدن به ۱۰۰ میلیون هولدر با نزول جزئی مواجه شده است. این نزولی شدن نرخ در حالی رخ داده که حجم فروش در بازار رمزارزها بالا رفته و بسیاری از دارایی‌های دیجیتال تحت اثر قرار گرفته‌اند.

با وجود کارایی ناامیدکننده تون‌کوین در هفته‌های اخیر، تعداد کاربران پلتفرم تون به طور قابل‌توجهی بالا رفته و پذیرش این پلتفرم به سرعت در حال گسترش است.

در ابتدای سال کنونی، تعداد دارندگان این رمزارز تنها ۴.۳ میلیون نفر بود، ولی این تعداد اکنون به طور چشمگیری بالا رفته که بیانگر پذیرش سریع تون‌کوین است. این توسعه عمدتاً به دلیل معرفی نشان‌های بازی‌های تلگرامی، مانند همستر کامبت، رخ داده است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ تون‌کوین در محدوده ۵.۲ دلار قرار دارد. دامنه نوسانات نرخ این ارز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۵.۱۵ تا ۵.۳۱ دلار بوده که بیانگر نوسانات در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال است.

هرچند نرخ تون‌کوین در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ به بالاترین لایه تاریخی خود، یعنی ۸.۲۴ دلار رسید، ولی اکنون ۳۶.۷۶ درصد از آن فاصله گرفته است.

با این حال، نرخ این رمز ارز هنوز به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از کمترین مقدار تاریخی خود، یعنی ۰.۳۹۰۶ دلار می باشد که در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود. تون‌کوین از آن زمان ۱۲۳۳.۲۴ درصد توسعه داشته است.

از نظر فنی، اگر فشار خرید بالا رفتن یابد، نرخ TON می‌تواند از لایه مقاومت ۶ دلار عبور کرده و به سمت بالاترین نرخ تاریخی خود حرکت کند.

شاخص مکدی (MACD) نیز نشانه‌هایی از یک بازگشت صعودی را نشان می‌دهد، ولی بازار هنوز به طور کامل مومنتوم صعودی خود را به دست نیاورده است.whats-next-for-toncoin-price-after-reaching-100-million-holders