خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جابجایی ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم به بازارهای معاملاتی همزمان با بالا رفتن نرخ! در بازار چه خبر است؟


جابجایی ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم به بازارهای معاملاتی همزمان با بالا رفتن نرخ! در بازار چه خبر است؟ | ایران ماین

سقوط اخیر نرخ اتریوم امکان دارد تنها شروع ماجرا باشد، زیرا نهنگ‌ها و نهادها مقدار قابل توجهی از ETH را به بازارهای معاملاتی جابجایی داده‌اند.

در ۴ اکتبر ۲۰۲۴، یک کارشناس کریپتو اعلام کرد که حدود ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به صرافی‌های رمز ارز انتقال وجه شده است. این جابجایی می‌تواند نشانه‌ای از فروش احتمالی باشد.

گفته می‌شود دلیل احتمالی این جابجایی بزرگ، تنش‌های موجود بین ایران و اسرائیل است.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با ۱.۶۳ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۲۴۲۱ دلار معامله می‌شود. با این حال، مقدار خرید و فروش روزانه آن ۲۵ درصد نزول یافته که نشان می‌دهد اعتماد سرمایه‌گذارن نزول یافته و تمایل کمتری به کمپانی در بازار دارند. این امر امکان دارد به سقوط بیشتر نرخ نیز منجر شود.

از طرفی تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که اتریوم زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) معامله می‌شود و شکست لایه پشتیبانی ۲,۴۰۰ دلاری باعث دلواپسی‌های بیشتری شده است.

اکنون اگر کندل روزانه زیر ۲,۳۳۰ دلار بسته شود، احتمال افت بیشتر نرخ اتریوم و رسیدن به لایه ۲,۲۰۰ دلار یا حتی پایین‌تر وجود دارد. 260m-in-ethereum-sent-to-exchanges-market-crash-ahead

در این میان، شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای اتریوم احساسات مختلفی را نشان می‌دهد. نسبت لانگ/شورت اتریوم در حال حاضر ۱.۰۲۶۳ است که نشانه‌ای از احساسات صعودی در میان معامله‌گران است.

با این حال، سود باز در قراردادهای آتی اتریوم ۲.۵ درصد نزول یافته است. این نزول بیانگر تمایل کمتر معامله‌گران به ایجاد موقعیت‌های جدید است.

به‌طور کلی، با توجه به شاخص‌های زنجیره‌ای، تحلیل تکنیکال و ذخایر بازارهای معاملاتی، به نظر می‌رسد که اتریوم ضعیف است و در حال حاضر، خرس‌ها بر این دارایی تسلط دارند.