خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جاستین سان با فروش نشان‌های ایگن‌ خبرساز شد! رالی نرخ EIGEN در خطر است؟


جاستین سان با فروش نشان‌های ایگن‌ خبرساز شد! رالی نرخ EIGEN در خطر است؟ | ایران ماین

بر اساس داده‌های بازار، نرخ نشان بومی استاندارد ایگن‌لیر (EIGEN) در روز نخست عرضه خود حدود ۱۵ درصد بالا رفته و به سقف ۴.۵۳ دلار رسیده است.

این نشان در حال حاضر از پشتیبانی صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و کوین‌بیس برخوردار است، ولی بزرگ‌ترین دارنده آن، جاستین سان، شروع به فروش نشان‌های دریافتی خود از ایردراپ کرده که این موضوع امکان دارد به افت شدید نرخ آن منجر شود.

طبق گزارش‌ها، بایننس این نشان را به محصولات مختلف خود، از جمله بایننس اِرن و بخش خرید و فروش فیوچرز اضافه کرده و جفت‌ارزهای معاملاتی مختلفی از آن را ارائه می‌دهد.

کوین‌بیس نیز در این رابطه از بایننس پیروی کرده است. علاوه بر این، پلتفرم اترفای (ether.fi) امکان استیک کردن نشان‌های EIGEN و کسب سود از آن‌ها را برای کاربران فراهم کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که جاستین سان با فروش ۵.۲۴ میلیون نشان EIGEN خود، ۲۱.۵ میلیون دلار سود کسب کرده است. همان‌طور که گفته شد، این فروش امکان دارد به نزولی شدن نرخ EIGEN منجر شود؛ زیرا احتمال دارد نهنگ‌های دیگر نیز از وی پیروی کنند.

در حال حاضر، نرخ EIGEN پس از رشدی ۱۰.۸ درصدی از زمان عرضه، در محدوده ۴.۱۲ دلار قرار دارد. کف و سقف قیمتی این رمزارز در این مدت نیز به ترتیب ۳.۵۲ و ۴.۵۳ دلار بوده است.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، شاخص سود باز قراردادهای آتی ایگن‌لیر در چند ساعت اخیر ۱۸ درصد بالا رفته و به ۳۷.۹۶ میلیون دلار رسیده است.