خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جزییات جدید راجع به پروژه WLFI و نشان ترامپ؛ رمزارزی که موانع مالی را می‌شکند!


جزییات جدید راجع به پروژه WLFI و نشان ترامپ؛ رمزارزی که موانع مالی را می‌شکند! | ایران ماین

دونالد ترامپ روز گذشته در گفتگوی ۴۵ دقیقه‌ای خود در پلتفرم X، هیچ اطلاعاتی راجع به پروژه جدید رمزارزی خانواده‌اش به نام ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) ارائه نداد.

با وجود اینکه این پخش زنده تحت عنوان “آدرس وضعیت کریپتو” اعلام شده بود، ترامپ تنها به صورت گذرا به موضوع کریپتو پرداخت و بیشتر به بهبود وضعیت کشور و بهره‌مندی مردم از رمزارزهایشان اشاره کرد.

با این حال، پس از گذشت بیش از دو ساعت از آغاز پخش زنده، یکی از رهبران این پروژه دیفای، به نام زک فولکمن، اعلام کرد که توکنی به نام WLFI معرفی خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، این نشان‌ها غیرقابل جابجایی خواهند بود و تنها برای حاکمیت و رأی‌گیری در مورد مسائل پلتفرم استفاده خواهند شد.

فولکمن توضیح داد که فروش نشان‌ها به افراد آمریکایی فقط برای سرمایه‌گذاران دارای اعتبار امکان‌پذیر خواهد بود و برای افراد غیرآمریکایی نیز محدودیت‌هایی برای کمپانی در فروش نشان‌ها وجود خواهد داشت.

او همچنین اشاره کرد که این پلتفرم به دنبال رفع موانع موجود در سیستم مالی سنتی است. میزان عرضه کل WLFI هنوز مشخص نیست، ولی فولکمن اعلام کرد که ۶۳ درصد از نشان‌ها برای فروش عمومی در نظر گرفته شده‌ است.

او اضافه کرد که هیچ پیش‌فروشی یا تخصیص تخفیفی برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر وجود ندارد. با این حال، ۲۰ درصد از نشان‌ها به تیم و مشاوران پروژه و تقریباً ۱۷ درصد باقی‌مانده برای پاداش کاربران اختصاص یافته است.

این در حالی است که پیش‌نویس وایت‌پیپر پیشین نشان داده بود که ۷۰ درصد از نشان‌ها برای تیم و مابقی برای فروش عمومی در نظر گرفته شده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که پروژه ورلد لیبرتی فایننشال به عنوان یک پلتفرم مالی بدون مرکزیت (دیفای) برای وام‌دهی و وام‌گیری فعالیت کرده و با استاندارد دیفای آوه (Aave) همکاری خواهد داشت. در کل، هدف این پروژه، ترویج پذیرش گسترده ارز پایدار‌ها است.