خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جنون میم‌کوین‌ها در پلتفرم ترون! روزانه چند میم‌کوین ساخته می‌شود؟


جنون میم‌کوین‌ها در پلتفرم ترون! روزانه چند میم‌کوین ساخته می‌شود؟ | ایران ماین

جنون میم‌کوین‌ها در پلتفرم ترون به سرعت در حال گسترش است و پس از راه‌اندازی استاندارد SunPump، روزانه بیش از ۱۰۰۰ میم‌کوین جدید ایجاد می‌شود. این موضوع بیانگر‌ بالا رفتن علاقه به این نوع ارزهای دیجیتال است که معمولاً به‌خاطر نوسانات شدید و طبیعت ناپایدارشان شناخته می‌شوند.

میم‌کوین‌ها به خصوص در طول چرخه گذشته مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته‌اند. پروژه‌هایی مانند داگ‌ویف‌هت (WIF) و میم‌کوین‌های سیاسی و غیره، این حوزه را به خط مقدم حوزه کریپتو ارتقا دادند و به نظر می‌رسد که ترون آخرین مقصد برای افرادی است که می‌خواهند در این حوزه ناپایدار فعالیت کنند.

در این میان، استاندارد SunPump که توسط پلتفرم Sun.io و با پشتیبانی جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، معرفی شده است، مانند استاندارد PumpFun به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به دانش فنی خاصی، میم‌کوین‌های خود را در چند دقیقه ایجاد کنند.

از زمان راه‌اندازی این استاندارد، بیش از ۱۰۰۰ میم‌کوین جدید روزانه روی پلتفرم ترون ایجاد شده است.tron-meme-coin-mania-accelerates-over-1000-memecoins-launched-daily-on-sunpump

جاستین سان سال‌ها است که با توانایی خود در بهره‌برداری از روندهای جاری و در حال توسعه حوزه کریپتو شناخته شده است. اکنون،‌ راه‌اندازی پلتفرم SunPump به دست او در این شرایط تصادفی نیست، بلکه یک حرکت هوشمندانه برای استفاده از محبوبیت میم‌کوین‌ها است.

او معتقد است که نقدینگی بالا در پلتفرم ترون، یکی از مزیت‌های اصلی آن نسبت به سایر پلتفرم‌ها است؛ چراکه هیچ استاندارد دیگری به اندازه ترون نقدینگی ندارد.

به عنوان مثال، حجم تتر (USDT) در پلتفرم ترون حدود ۶۰ میلیارد دلار می باشد که بسیار بیشتر از پلتفرم‌های دیگر مانند سولانا است که تنها ۱.۹ میلیارد دلار USDT در جریان دارد.