خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش خیره‌کننده تون‌کوین با پشتیبانی تلگرام و بایننس! نرخ TON به اوج جدیدی می‌رسد؟


جهش خیره‌کننده تون‌کوین با پشتیبانی تلگرام و بایننس! نرخ TON به اوج جدیدی می‌رسد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز تون‌کوین (TON) روز چهارشنبه با بالا رفتن بیش از ۱۴ درصدی به ۷.۲۴ دلار رسید و عملکردی بهتر از بازار کلی ارزهای دیجیتال داشت. این در حالی است که اکثر آلت‌کوین‌ها به دلیل نوسانات بیت‌کوین در حوالی ۶۰,۰۰۰ دلار، وضعیتی نزولی داشتند.

این توسعه قابل‌توجه تون‌کوین به دو رویداد مهم نسبت داده می‌شود: جشن ۱۱ سالگی تلگرام و اضافه شدن تون‌کوین به پلتفرم لانچ‌پول بایننس.

طبق گزارش‌ها، از تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۴، کاربران می‌توانند در این پلتفرم، بایننس کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) را استیک کرده و نشان‌های تون به دست آورند.

در همین راستا، داده‌ها نشان می‌دهند که از آخر هفته گذشته، فعالیت‌های درون زنجیره‌ای پلتفرم تون‌ به شدت بالا رفته است. تعداد آدرس‌های جدید از ۲۲۴,۷۲۰ به ۴۳۹,۰۰۰ رسیده که بیانگر یک توسعه ۹۵ درصدی است.

همچنین، تعداد آدرس‌های فعال از ۷۷۵,۶۰۰ به ۱.۱۳ میلیون بالا رفته که این رقم هم رشدی ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد. بالا رفتن فعالیت‌های درون زنجیره‌ای بیانگر علاقه و مشارکت بیشتر کاربران در پلتفرم تون‌ است.

علاوه بر این‌ها، فعالیت نهنگ‌های تون‌کوین نیز بیشتر شده است؛ به‌طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، تراکنش‌های بزرگ با نرخ بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار، ۹۱.۱۴ درصد بالا رفته و در مجموع، به ۹.۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

در نمودار نرخ تون‌کوین، یک الگوی سر و شانه معکوس مشاهده می‌شود که بیانگر تغییر احساسات بازار از نزولی به صعودی است.toncoin-price-10-with-telegram-anniversary-ath-next

نرخ تون‌کوین با جهش اخیر خود، از مقاومت خط گردن طرح عبور کرده و در محدوده ۶.۸۵ دلار، پشتیبانی مناسبی برای خریداران ایجاد شده است.

اگر کندل روزانه بالاتر از این محدوده بسته شود، این آلت‌کوین می‌تواند تا ۲۸ درصد بالا رفتن یابد و از رکورد فعلی ۸.۲۸ دلار فراتر رفته و اوج ۹ دلار را به چالش بکشد.

با این حال، اگر نرخ به زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه سقوط کند، احتمالاً این سناریوی صعودی نقض شده و نرخ TON تا ۴.۷ دلار نزول خواهد یافت.