خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جهش نشان‌سوزی اتریوم با بالا رفتن فعالیت‌های دیفای! نرخ ETH آماده افزایش است؟


جهش نشان‌سوزی اتریوم با بالا رفتن فعالیت‌های دیفای! نرخ ETH آماده افزایش است؟ | ایران ماین

در هفته گذشته، نرخ نشان‌سوزی اتریوم (ETH) حدود ۱۶۸ درصد بالا رفته که این بالا رفتن بیانگر بالا رفتن فعالیت‌های درون‌پلتفرم‌ای و تأثیرات احتمالی بر نرخ این دارایی است.

یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر نرخ اتریوم، فشار ضد تورمی است که از طریق سوزاندن مقادیر قابل‌توجهی از نشان‌های ETH به صورت روزانه ایجاد می‌شود.

بر اساس داده‌های موجود، در هفته گذشته، ۶۰۹۸ واحد اتریوم به پلتفرم اضافه شده و ۱۲۲۵۰ واحد از این رمزارز سوزانده شده است. بالا رفتن استفاده از پلتفرم اتریوم، به‌ویژه در حوزه‌های دیفای، ان‌اف‌تی‌ها و دیگر برنامه‌های بدون مرکزیت، باعث بالا رفتن نرخ نشان‌سوزی شده است.

همان‌طور که می‌دانید، هر تراکنش در این پلتفرم شامل کارمزدی به نام گس (Gas Fee) است که به فرایند سوزاندن نشان‌ها یاری میدهد.

بالا رفتن فعالیت در پلتفرم، منجر به بالا رفتن نشان‌سوزی و نزول موجودی در جریان اتریوم می‌شود که در گذشته‌، اغلب با بالا رفتن نرخ این رمز ارز همراه بوده است.

در حال حاضر، نرخ اتریوم حدود ۲۶۱۵ دلار می باشد و نشانه‌هایی از احتمال بالا رفتن بیشتر آن به چشم می‌خورد. هرچند که نرخ بالای نشان‌سوزی به‌تنهایی تضمینی برای بالا رفتن نرخ در بلندمدت نیست، ولی معیاری قابل‌اعتماد از میزان تقاضا و کاربرد پلتفرم اتریوم به شمار می‌رود.