خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جهش ۱۰۰ درصدی نرخ کتز پس از عرضه به بازار! چرا نشان CATS این‌قدر محبوب شد؟


جهش ۱۰۰ درصدی نرخ کتز پس از عرضه به بازار! چرا نشان CATS این‌قدر محبوب شد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز کتز (CATS)، نشان بومی بازی تلگرامی کتز، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد بالا رفته است. این نشان که روز گذشته وارد بازار شد، پس از موفقیت رقبای خود مانند داگز (DOGS) به محبوبیت قابل‌توجهی دست یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ CATS در اوج خود به ۰.۰۰۰۱۸۱۶ دلار رسید و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن به ۱۱۳.۸ میلیون دلار صعود کرد.

یکی از مهم‌ترین دلایل بالا رفتن مقدار خرید و فروش و محبوبیت این رمزارز، لیست شدن آن در صرافی‌های بزرگی مانند بای‌بیت (Bybit)، کوکوین (KuCoin)، بیت‌گت (Bitget) و هش‌کی (Haskey) بوده است.

علاوه بر این، ارتباط بازی و نشان کتز با تلگرام نیز به بالا رفتن محبوبیت آن کمک کرده است. در ماه‌های اخیر، نشان‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی، به‌ویژه میم‌کوین‌ها، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به همستر کامبت اشاره کرد که موفق به جذب کردن بیش از ۳۰۰ میلیون مخاطب شده است. با این حال، نرخ HMSTR از زمان معرفی یک روند نزولی داشته و این موضوع باعث ناامیدی سرمایه‌گذاران شده است.

در این میان، احتمال می‌رود که نرخ CATS نیز به دلیل اعلام فصل دوم بازی و نوسانات ناشی از برداشت‌های فصل اول، با اصلاح مواجه شود.

در زمان نگارش این خبر، نرخ کتز با اصلاح نسبی از اوج خود، به ۰.۰۰۰۱۳۰۷ دلار رسیده است. ولی همچنان یک توسعه تقریبا ۱۰۰ درصدی در بازه روزانه دارد.cats-price-surged-690-earlier-in-the-day-whats-pushing-this-rally

به گفته کارشناسان، با توجه به حجم فروش کنونی، احتمال عمیق‌تر شدن اصلاح نرخ بالا است.