خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

حجم فروش بی‌سابقه در بازار تون‌کوین؛ نرخ TON به زیر ۵ دلار سقوط خواهد کرد؟


حجم فروش بی‌سابقه در بازار تون‌کوین؛ نرخ TON به زیر ۵ دلار سقوط خواهد کرد؟ | ایران ماین

در پی نوسانات بازار، نرخ رمز ارز تون‌کوین (TON) روز شنبه با بالا رفتن جزئی ۰.۸ درصدی به ۵.۳۹ دلار رسید. روند جانبی تون‌کوین زیر خط میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه آن، بیانگر تسلط فروشندگان بر بازار است.

از هفته گذشته، پس از دستگیری پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، تون‌کوین با حجم فروش شدیدی مواجه شده و نرخ آن از ۶.۸۵ به ۵.۳۷ دلار نزول یافته است.

تحلیل نمودار روزانه این رمزارز نشان می‌دهد که یک خط روند نزولی، منجر به ادامه فاز اصلاح فعلی شده و تمایل به فروش را در هر بالا رفتن نرخ مقطعی ارتقا کرده است.

در صورت ادامه حجم فروش، نرخ تون‌کوین امکان دارد تا ۱۲ درصد دیگر نزول یابد و به ۴.۷۲ دلار برسد که یک لایه حمایتی مهم از ماه مارس ۲۰۲۴ تاکنون به شمار می‌رود.

اگر فروشندگان موفق به تبدیل این پشتیبانی به مقاومت شوند، احتمال افت نرخ تون‌کوین تا ۳.۳ دلار وجود خواهد داشت.toncoin-price-5-shake-telegrams-revenue-streams

در مقابل، لایه ۴.۷۲ دلار نقطه مهمی برای انباشت خریداران است. بازگشت احتمالی از این لایه می‌تواند نشانه‌ای از شروع مجدد روند بهبود نرخ باشد و خریداران را برای غلبه بر مقاومت خط روند نزولی ترغیب کند.