خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

حذف شکاف بین اقتصاد سنتی و دیجیتال؛ شیبا با ویزا و مسترکارت وارد همکاری شد!


حذف شکاف بین اقتصاد سنتی و دیجیتال؛ شیبا با ویزا و مسترکارت وارد همکاری شد! | ایران ماین

توسعه‌دهندگان میم‌کوین شیبا اینو (SHIB) طی همکاری جدید خود با کمپانی‌های ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard)، امکان تبدیل مستقیم ارز فیات به نشان بون (BONE) و ارز پایدار یو‌اس‌دی‌ کوین (USDC) را فراهم کرده‌اند.

به این ترتیب، افراد و نهادها می‌توانند با استفاده از کارت‌های ویزا و مسترکارت، نشان‌های بون و یو‌اس‌دی‌ کوین را در بلاکچین شیباریوم خریداری کنند.

هدف شیبا اینو از این اقدام، نزول شکاف بین اقتصاد سنتی و بازار رمزارزها است. همکاری با ویزا و مسترکارت، گامی مهم در جهت پذیرش بلاکچین شیباریوم به حساب می‌آید و نشان BONE را به مخاطبان بیشتری معرفی می‌کند.

نشان BONE در ابتدا برای پاداش‌دهی به دارندگان نشان SHIB طراحی شده بود، ولی اکنون علاوه بر آن، برای تسهیل فرآیند نشان‌سوزی شیبا و به عنوان ابزاری برای پرداخت کارمزدها در پلتفرم شیباریوم نیز استفاده می‌شود. یکی از دستاوردهای اخیر نشان BONE، لیست شدن آن در صرافی گیت.آی‌او (Gate.io) است.

از طرفی، امکان تبدیل ارز فیات به ارز پایدار USDC در شیباریوم، ورود تازه‌واردان به این نظام زیستی را آسان‌تر می‌کند. از این طریق، دارندگان USDC همچنین تشویق خواهند شد تا مصارف و فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه در پلتفرم شیباریوم را کشف کنند.

بلاکچین شیباریوم به عنوان یک عامل حرکت توسعه اصلی برای نظام زیستی شیبا اینو شناخته شده و اکثر ابتکار‌ها و پروژه‌های جدید این نظام زیستی در شیباریوم میزبانی می‌شوند.