خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

حرکت صعودی پاپ‌کت همزمان با خرید ۵.۷ میلیون دلاری! نرخ به ۱ دلار خواهد رسید؟


حرکت صعودی پاپ‌کت همزمان با خرید ۵.۷ میلیون دلاری! نرخ به ۱ دلار خواهد رسید؟ | ایران ماین

نشان پاپ‌کت (POPCAT) اخیراً شاهد یک رالی افزایشی بوده است. در یک حرکت بزرگ، بیش از ۳۹۸۰۰ واحد سولانا (SOL) به نرخ ۵.۷ میلیون دلار از صرافی بایننس خارج شد و برای خرید ۱۰ میلیون نشان پاپ‌کت استفاده شد.

این تراکنش باعث شد نرخ پاپ‌کت در دو روز گذشته ۲۵ درصد بالا رفتن یابد. در زمان نگارش این خبر، نرخ پاپ‌کت با بیش از ۱۰ درصد بالا رفتن روزانه، به محدوده ۰.۷۱۵۷ دلار رسیده و نرخ بازار آن ۷۰۱.۳۶ میلیون دلار می باشد.

در این میان، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که نرخ پاپ‌کت امکان دارد همچنان به بالا رفتن خود ادامه دهد. این نشان به مدت چند ماه از یک خط روند صعودی قوی پشتیبانی شده است و با عبور از میانگین متحرک ۲۰ روزه (EMA)، مومنتوم صعودی بیشتری به دست آورده است. popcat-price-at-major-support-level-can-it-reach-

بعضی از تحلیل‌گران مانند لوئیس (LevisNFT) معتقدند که این روند صعودی، در صورت حفظ لایه فعلی می‌تواند نرخ نشان را به لایه روانی ۱ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال پاپ‌کت نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر قدرت خوبی دارند و نرخ چندین بار در خط روند صعودی پشتیبانی شده است. اگر این پشتیبانی‌ها ادامه یابد، احتمال دارد که نرخ به سطوح بالاتری نیز برسد.

در همین راستا، شاخص قدرت نسبی (RSI) بیانگر یک تقاطع صعودی است و نرخ از باند پایینی شاخص باند بولینگر (BB)، فاصله گرفته و به سمت باند بالایی حرکت کرده است که بیانگر مومنتوم صعودی هستند.

در چنین شرایطی بالا رفتن فشار خرید و باقی ماندن نرخ بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال رسیدن به ۱ دلار را در طول هفته، بالا رفتن می‌دهد.

با این حال، اگر نرخ نتواند بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه باقی بماند و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، امکان دارد فروشندگان وارد عمل شوند و به دنبال کسب سود باشند.