خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

خبر خوب برای حوزه دیفای: همکاری دو کمپانی مارلین و U۲DPN!


خبر خوب برای حوزه دیفای: همکاری دو کمپانی مارلین و U۲DPN! | ایران ماین

مارلین (Marlin) خبر از یک همکاری استراتژیک با پروژه U۲DPN برای بهبود ایمنی، قابلیت توسعه و تجربه کاربری، داده است.

این همکاری استراتژیک از تکنولوژی‌های نوین دو کمپانی فین‌تک بهره می‌برد تا تحولی در ایمنی و قابلیت توسعه در فضای مالی بدون مرکزیت (DeFi) ایجاد کند.

مارلین از طریق پستی در X این خبر را با جامعه خود به اشتراک گذاشته و بیان کرده است که U۲DPN از فناوری پیشرفته استاندارد مارلین برای بهبود ویژگی‌های خصوصی (VPN)، قابلیت توسعه و ایمنی پروژه و تجربه کاربری استفاده می‌کند.

این همکاری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا ترکیب ویژگی‌های پیشرفته مارلین و U۲DPN باعث بالا رفتن اعتماد جامعه ارزهای دیجیتال خواهد شد. این همکاری به دلیل داشتن ویژگی‌های امنیتی منحصربه‌فرد، حریم خصوصی بهبود‌یافته و قابلیت توسعه بهتر، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

فناوری Oyster’s TEE مارلین، با حفاظت از داده‌ها در برابر دسترسی‌های غیرمجاز، فضای ایمن و ایزوله‌ای را برای اجرای عملیات حیاتی U۲DPN فراهم می‌کند.

علاوه بر این، U۲DPN با استفاده از تکنولوژی محاسبات قابل تأیید مارلین، بهبود چشمگیری در قابلیت توسعه خود ایجاد کرده و می‌تواند ترافیک بالای کاربران را با کارایی بیشتری مدیریت کند.

قابل توجه است که مارلین یک استاندارد محاسباتی تأییدی است که با استفاده از پردازنده‌های دانش صفر (ZK) و TEE، کارها را در یک فضای ابری بدون مرکزیت تقسیم می‌کند.

از سوی دیگر، U۲DPN یک پلتفرم بدون مرکزیت شناخته‌شده است که در حال تحول اینترنت و کسب درآمد است.

اکنون هر دو کمپانی فین‌تک، مارلین و U۲DPN، در این همکاری هدف مشترکی دارند و این همکاری می‌تواند نقطه عطفی در حوزه امور مالی بدون مرکزیت (DeFi) ایجاد و به بهبود تجربه کاربری کمک شایانی کند.