خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

خرید و فروش نشان جدید پالیگان در بایننس آغاز شد! روند نرخ POL چگونه خواهد بود؟


خرید و فروش نشان جدید پالیگان در بایننس آغاز شد! روند نرخ POL چگونه خواهد بود؟ | ایران ماین

با لیست شدن نشان جدید پالیگان با نماد POL توسط صرافی بایننس، توجه بسیاری از معامله‌گران به این رمز ارز جلب شده است. پس از ارتقای مهم پلتفرم پالیگان و تبدیل نشان MATIC به POL، فعالان بازار انتظار نوسانات شدید برای این نشان را دارند.

طبق گزارش‌ها، بایننس فرآیند تبدیل MATIC به POL را با موفقیت به پایان رسانده و کاربران اکنون می‌توانند نشان‌های POL را انتقال وجه و برداشت کنند.

خرید و فروش جفت‌ارزهای POL/BNB، POL/BTC، POL/USDT و دیگر جفت‌ارزها نیز از ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شده و امکاناتی مانند ربات‌های معاملاتی و کپی تریدینگ نیز به زودی فعال خواهند شد.

تا به امروز، ۶.۶۷ میلیارد نشان MATIC به POL تبدیل شده که حدود ۶۶.۹۲ درصد از کل عرضه را شامل می‌شود. در ابتدا، نرخ POL زیر ۰.۴۰ دلار بود، ولی حجم خرید بالا (بیش از ۷۰ میلیون دلار) باعث بالا رفتن نرخ و تغییر روند آن از نزولی به صعودی شد.

در این میان، تحلیلگرانی مانند جاش اولشویک (Josh Olszewicz) پیش‌بینی می‌کنند که نرخ POL می‌تواند به بالای ۰.۵۷ دلار برسد و قبل از مواجهه با مقاومت ۰.۶۰ دلار، امکان دارد اصلاحی جزئی به وقوع بپیوندد.

اسپنسر نون (Spencer Noon) نیز به توانمندی‌های پلتفرم پالیگان اشاره و بیان کرده که این پلتفرم یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) به حساب می‌آید.

به گزارش نون، نظام زیستی پالیگان با ۲۳ دارایی توکنیزه شده در رتبه دوم پس از اتریوم قرار دارد و نرخ بازار دارایی‌های واقعی آن به ۵۳۱.۵۸ میلیون دلار می‌رسد.binance-polygon-pol-matic-migration

با ورود به فصل جدید، انتظار می‌رود که نشان POL همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و شاید بتواند لایه قیمتی ۱ دلار را بازپس گیرد. با اینکه رسیدن به سقف تاریخی برای POL چالش‌برانگیز خواهد بود، ولی چشم‌انداز این نشان همچنان مثبت است.