خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

خریدهای چندصد میلیونی نهنگ‌های بیت‌کوین در دوران نزول؛ بهبود بازار در راه است؟


خریدهای چندصد میلیونی نهنگ‌های بیت‌کوین در دوران نزول؛ بهبود بازار در راه است؟ | ایران ماین

نهنگ‌های کریپتو به خرید در زمان افت نرخ بیت‌کوین (BTC) ادامه می‌دهند و طی هفته گذشته، ۲۲۷ میلیون دلار بیت‌کوین خریداری کرده‌اند. این فعالیت‌ها می‌تواند نشانه‌ای از بهبود احتمالی بازار باشد.

برای مثال، یکی از نهنگ‌های بازار با آدرس ۳۶LMb، حدود ۹۹۹.۹۹۹ بیت‌کوین به نرخ تقریبی ۵۵.۰۹ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است. در کل، در هفته گذشته نهنگ‌های کریپتو بیش از ۴,۰۱۴ بیت‌کوین به نرخ بیش از ۲۲۷.۷ میلیون دلار برداشت کرده‌اند.

برداشت‌های قابل‌توجه نهنگ‌ها از صرافی بایننس به شرح زیر است:

نهنگی با آدرس ۱KuPi در تاریخ‌های ۲ و ۵ سپتامبر، ۱,۱۱۰ بیت‌کوین به نرخ ۶۴.۸ میلیون دلار برداشت کرد؛ نهنگ دیگری با آدرس bc۱qg، بین ۲ تا ۶ سپتامبر، ۱,۳۸۱ بیت‌کوین به نرخ ۷۸.۲۵ میلیون دلار جابجا کرد؛ یک کیف پول رمزارزی جدید با آدرس ۳۹xG۸ در تاریخ ۴ سپتامبر، ۱۰۰ بیت‌کوین به نرخ ۵.۶۵ میلیون دلار برداشت کرد؛ و نهنگ دیگری با آدرس bc۱qd، بین ۵ تا ۹ سپتامبر، ۴۳۳ بیت‌کوین به نرخ ۲۳.۹۳ میلیون دلار جابجایی داد.

این نقل و انتقالات همزمان با نزول ۱۱ درصدی نرخ بیت‌کوین در هفته گذشته انجام شد که به دنبال بالا رفتن برداشت سرمایه از صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده رخ داد.

طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران حدود ۱.۲ میلیارد دلار از صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین، در هشت روز منتهی به ۶ سپتامبر برداشت کردند.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ بیت‌کوین هفته گذشته به حدود ۵۲,۲۵۰ دلار رسید و این نزولی شدن نرخ فرصتی مناسب برای خرید سرمایه‌گذاران بزرگ بود. در حال حاضر، بیت‌کوین با بیش از ۴ درصد بالا رفتن از آن لایه، در محدوده ۵۵,۲۳۸ دلار معامله می‌شود.crypto-whales-seize-227-million-in-bitcoin

با توجه به بهبود فعلی، بعضی سرمایه‌گذاران مانند آرتور هیز، مدیر اجرایی سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، پوزیشن‌های شورت خود را بسته‌اند. تصمیم هیز پس از اظهارات جنت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، مبنی بر کنترل بر ریسک‌های بالقوه در بازار اتخاذ شده است.