خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

داگز با لیست شدن در فیوچرز بایننس اوج گرفت! آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟


داگز با لیست شدن در فیوچرز بایننس اوج گرفت! آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟ | ایران ماین

نرخ داگز (DOGS)، میم‌کوین جدید و بومی تلگرام، پس از بیانیه پاول دورف و همچنین، اطلاعیه جدید بایننس مبنی بر فراهم شدن امکان معامله این نشان در بازار آینده این صرافی، بیش از ۱۰ درصد صعود کرد و به ۰.۰۰۱۱ دلار رسید.
داگز به طور رسمی در ۲۶ آگوست وارد بازار شد و بایننس و سایر صرافی‌های بزرگ نیز این نشان را در بازار اسپات خود لیست کردند. حال، لیست شدن این میم‌کوین در بازار آینده بایننس به معامله‌گران امکان می‌دهد تا با دسترسی بیشتر به DOGS، از نوسانات قیمتی آن سود ببرند.
داده‌های درون‌زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که پس از عرضه این خبر، سلطه اجتماعی داگز بالا رفته است. در دنیای کریپتو، شاخص سلطه اجتماعی به میزان بحث و گفتگوهای پیرامون یک پروژه توسط فعالان بازار اشاره دارد.

در مورد داگز نیز، بالا رفتن سلطه اجتماعی نشان می‌دهد که میزان بحث‌ها و منشن‌ها برای این رمز ارز نسبت به سایر ارزهای موجود در ۱۰۰ رتبه اول بازار در حال بالا رفتن است. در همین راستا، پیش از اعلام بایننس، مقدار خرید و فروش این میم‌کوین زیر ۴۰۰ میلیون دلار بود. ولی در زمان نگارش این خبر، این حجم به بیش از ۵۳۵ میلیون دلار رسیده که بیانگر بالا رفتن علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین است.
اگر این روند افزایشی برای مقدار خرید و فروش ادامه یابد، می‌تواند باعث ارتقا داگز شده و نرخ این نشان را در آینده نزدیک بالاتر ببرد.