خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

داگز همچنان در سراشیبی نرخ! تحلیل روند و پیش‌بینی اهداف بعدی DOGS


داگز همچنان در سراشیبی نرخ! تحلیل روند و پیش‌بینی اهداف بعدی DOGS | ایران ماین

نرخ داگز (DOGS)، یک میم‌کوین جدید در بلاکچین تون (TON)، با وجود هیجان اولیه، اخیراً وارد یک فاز نزولی شده و در حال نزول است. بر اساس داده‌های بازار، نرخ داگز در هفته گذشته به میزان قابل‌توجه ۳۰ درصد نزول یافته است. این روند نزولی بلافاصله پس از فعال شدن قابلیت برداشت‌های آن‌چین آغاز شد.
بر اساس تحلیل تکنیکال، الگوی سقف گرد ظاهرشده در نمودار نرخ داگز، بیانگر تسلط روند نزولی و ادامه نزولی شدن نرخ است. در همین راستا و در بازار کلی کریپتو نیز، روند نزولی حاکم است. نرخ بیت‌کوین به زیر لایه ۵۸ هزار دلار نزول یافته و اتریوم در تلاش است تا لایه ۲،۵۰۰ دلار را ثابت نگه دارد. به طور مشابه، بیشتر میم‌کوین‌ها نیز کارایی ضعیفی داشته و نتوانسته‌اند از روند نزولی خود خارج شوند.

در زمان نگارش این خبر، نرخ داگز در محدوده ۰.۰۰۱۰۴۷ دلار نوسان دارد و در لایه ۰.۰۰۱۵ دلار با مقاومتی قوی مواجه است. عبور از این لایه کلیدی می‌تواند منجر به شروع افزایش قابل‌توجهی برای داگز شود. اگر نرخ از این مقاومت عبور کند، سطوح ۰.۰۰۱۷ و ۰.۰۰۲ دلار اهداف بعدی DOGS خواهند بود.

با این حال، شاخص‌های تکنیکال داگز در نمودار ۴ ساعته بیانگر یک دوره تثبیت و نزول پس از یک جهش قابل‌توجه هستند. تقاطع نزولی ایجادشده در شاخص مکدی (MACD) بیانگر احتمال حرکت نزولی است. خط مکدی (آبی) زیر خط سیگنال (نارنجی) قرار دارد و هیستوگرام آن هم از رنگ سبز به قرمز تغییر کرده که این پیش‌بینی نزولی را ارتقا می‌کند.
اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) نیز در حال حاضر مقدار منفی را نشان می‌دهد و نوارهای آن عمدتاً قرمز هستند که معمولاً نشانه حجم فروش نزولی است. به گفته تحلیلگران، در صورت ادامه حجم فروش، نرخ داگز امکان دارد به سمت پشتیبانی ۰.۰۰۰۷ دلاری حرکت کند.