خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

درخشش تون‌کوین و نات‌کوین در بازار متلاطم کریپتو! این روند صعودی ادامه‌دار است؟


درخشش تون‌کوین و نات‌کوین در بازار متلاطم کریپتو! این روند صعودی ادامه‌دار است؟ | ایران ماین

در هفته‌ای که گذشت، بازار کریپتو با نوسانات زیادی روبرو بود و بیت‌کوین (BTC) تلاش کرد تا مرز ۶۰,۰۰۰ دلار را بشکند، ولی در نهایت نتوانست از این نقطه مقاومت اصلی عبور کند و در حال حاضر، در محدوده ۵۸,۵۰۶ دلار قرار دارد. با این حال، بعضی از آلت‌کوین‌ها برخلاف روند نزولی بازار، کارایی بهتری داشتند.

در این میان، تون‌کوین (TON) و نات‌کوین (NOT) دو آلت‌کوینی بودند که توجه فعالان بازار را به خود جلب کردند و توسعه قابل‌توجهی داشتند. به همین دلیل، تحلیلگران به بررسی مسیر حرکت این دو رمز ارز پرداخته‌اند.

تون‌کوین در طول هفته گذشته یک روند صعودی قوی را پشت سر گذاشت و با بالا رفتن ۱۳.۸۱ درصدی، به لایه مقاومت ۷.۰۱ دلار رسید که سطحی کلیدی برای آن به شمار می‌رود.

اگر تون‌کوین بتواند از این مقاومت عبور کند، امکان دارد به هدف بعدی خود یعنی ۷.۶۳ دلار برسد که بیانگر یک بالا رفتن ۹.۰۶ درصدی از لایه فعلی است.

ولی در صورت عدم موفقیت در شکستن این مقاومت، تون‌کوین امکان دارد به لایه پشتیبانی ۶.۷۷ دلار بازگردد.top-altcoins-toncoin-and-notcoin-surges-higher-will-rally-continue

نات‌کوین نیز در هفته گذشته کارایی خوبی از خود نشان داد و با یک توسعه ۴.۰۵ درصدی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر در لایه ۰.۰۱۱۵ دلار معامله می‌شود.

این آلت‌کوین اکنون در یک الگوی کانال نزولی قرار دارد و اگر بتواند از مقاومت ۰.۰۱۱۸۱ دلار عبور کند، این احتمال وجود دارد که با یک توسعه ۲۰ درصدی، به ۰.۰۱۳۲۸ دلار برسد.

ولی اگر نات‌کوین نتواند این مقاومت را بشکند، نرخ آن امکان دارد به لایه ۰.۰۱۰۱۶ دلار نزول یابد.top-altcoins-toncoin-and-notcoin-surges-higher-will-rally-continue