خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

درخشش خیره‌کننده ترون در دل بازار نزولی؛ TRX به جمع ۱۰ رمزارز برتر برگشت!


درخشش خیره‌کننده ترون در دل بازار نزولی؛ TRX به جمع ۱۰ رمزارز برتر برگشت! | ایران ماین

در حالی که بازار رمزارزها به‌طور کلی با روند نزولی مواجه است، ترون (TRX) توانسته راه خود را از این جریان جدا کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، یک توسعه ۱۲ درصدی را به ثبت برساند.

این بالا رفتن نرخ باعث شده تا ترون دوباره به لیست ۱۰ رمز ارز برتر از نظر نرخ بازار بازگردد. در همین مدت، بیت‌کوین و اتریوم به‌ترتیب بیش از ۲ درصد نزولی شدن نرخ داشتند.

یکی از عوامل اصلی توسعه ترون، هیجان ایجاد شده در بازار میم‌کوین‌ها، به ویژه راه‌اندازی میم‌کوین سان‌داگ (SUNDOG) است. سان‌داگ که توسط جاستین سان معرفی شده، در پلتفرم جدید سان‌پامپ (SunPump) ترون راه‌اندازی شده است.

بر اساس داده‌های بازار، این میم‌کوین در کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی، نزدیک به ۳۰۰ درصد بالا رفتن نرخ داشته و نرخ بازار آن به بیش از ۲۳۷ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های بین ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار در نظام زیستی ترون ۱۲۴ درصد بالا رفته که این امر نیز ناشی از هیجان ایجاد شده به دلیل راه‌اندازی پلتفرم سان‌پامپ است.

در ۳۰ روز گذشته، نرخ ترون بیش از ۲۲ درصد بالا رفته است، در حالی که بیت‌کوین و اتریوم به‌ترتیب ۱۱ درصد و ۲۶ درصد نزولی شدن نرخ داشته‌اند. سولانا، به عنوان رقیب اصلی ترون در حوزه میم‌کوین‌ها، در همین مدت ۱۷ درصد نزولی شدن نرخ را تجربه کرده است.

در حال حاضر، ترون با نرخ ۰.۱۶ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن با ۱۴۰ درصد بالا رفتن به ۱.۸ میلیارد دلار رسیده است.tron-decouples-from-market-drop-spikes-

شایان ذکر است که رمز ارز سان‌داگ در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ درصد بالا رفتن نرخ داشته و به یکی از داغ‌ترین میم‌کوین‌های نظام زیستی ترون تبدیل شده است.

جاستین سان معتقد است که موج بزرگی از میم‌کوین‌ها به زودی وارد صرافی‌های متمرکز خواهد شد و این امر امکان دارد باعث ایجاد ترس از دست دادن فرصت (FOMO) در بازار شود.