خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

درخشش فلوکی در بازار متلاطم میم‌کوین‌ها؛ جهش بزرگ FLOKI را از دست ندهید!


درخشش فلوکی در بازار متلاطم میم‌کوین‌ها؛ جهش بزرگ FLOKI را از دست ندهید! | ایران ماین

نرخ میم‌کوین فلوکی (FLOKI) اخیراً با نوسانات شدیدی همراه بوده و طی هفته‌های گذشته روندی نزولی را تجربه کرده است.

با وجود چشم‌انداز نه چندان مطلوب در کوتاه‌مدت، فلوکی همچنان در برابر فشارهای بازار مقاومت کرده و کف‌های بالاتری را به ثبت رسانده که امکان دارد زمینه‌ساز یک رالی صعودی در آینده باشد.

نرخ فلوکی طی هفته گذشته ۷ درصد نزول یافته که همزمان با اعلام همکاری با او‌جی اسپورتز (OG Esports) برای بازی متاورسی والهالا (Valhalla)، رخ داده است. با این حال، طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ فلوکی با بالا رفتن علاقه سرمایه‌گذاران، توسعه کرده است.

در این مدت، نرخ آن با بیش از ۳ درصد بالا رفتن به ۰.۰۰۰۱۲۲۲ دلار رسیده و نرخ بازار آن به ۱.۱۸ میلیارد دلار بالا رفته است. از سوی دیگر، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن با ۳۳ درصد نزول به ۱۱۵.۶ میلیون دلار رسیده است.

در این میان، وضعیت اندیکاتور مکدی (MACD) نزول حجم فروش و احتمال آغاز یک روند صعودی در کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد.floki-price-eyes-115-gain-amid-partnership-and-market-resilience

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، مقدار خرید و فروش مشتقات فلوکی با ۵۹.۱۷ درصد بالا رفتن به ۴۴.۵۴ میلیون دلار رسیده، در حالی که شاخص سود باز آن با ۷.۳۲ درصد نزول به ۲۰.۲۹ میلیون دلار رسیده است. این تغییرات بیانگر بالا رفتن علاقه معامله‌گران به میم‌کوین فلوکی است.

در حال حاضر، نرخ فلوکی در سطوح ۰.۰۰۰۱۵ و ۰.۰۰۰۲ دلار با مقاومت مواجه است و در صورت عبور از این سطوح، امکان دارد به ۰.۰۰۰۳ دلار و حتی ۰.۰۰۰۵ دلار برسد.