خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

دریافت سیگنال‌های متناقض از بازار آپتوس! الآن زمان خرید APT است یا فروش آن؟


دریافت سیگنال‌های متناقض از بازار آپتوس! الآن زمان خرید APT است یا فروش آن؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز آپتوس (APT) پس از چند روز نزول، اکنون نشانه‌هایی از بهبود را به نمایش گذاشته است. ولی سوال اصلی این است که آیا این روند صعودی می‌تواند پایدار باشد یا تنها یک استراحت موقت برای فروشندگان خسته به حساب می‌آید؟

کمبود فعالیت در بخش توسعه‌ای این رمز ارز بیانگر آن است که فروشندگان همچنان بر بازار مسلط هستند. در مواقعی که بین نرخ و فعالیت‌های توسعه‌ای یک دارایی واگرایی وجود دارد، معمولاً نیاز به اصلاح نرخ احساس می‌شود.

در همین راستا، احتمالاً نرخ APT (خط سبز) به زودی با لایه فعلی فعالیت‌های توسعه‌ای (خط آبی) آن همگرا خواهد شد. در گذشته، در شرایط مشابه، نرخ ابتدا بالا رفتن و سپس نزول یافته تا با لایه پایین فعالیت‌های توسعه‌ای تطابق پیدا کند.aptos-analysis-bearish-signs-emerge-despite-price-recovery

نرخ آپتوس در یک کانال نزولی یک ماهه قرار دارد و سیگنال‌های متناقضی را از نظر فنی صادر می‌کند. در این وضعیت، نرخ امکان دارد بر مقاومت مرز بالایی کانال غلبه کرده و یک روند صعودی در پیش بگیرد، یا با شکستن پشتیبانی مرز پایینی آن، روند نزولی را ادامه دهد.

در حال حاضر، نرخ پس از برخورد با مرز بالایی کانال نزول یافته، ولی بار دیگر شتاب صعودی پیدا کرده است. با این حال، کارشناسان این شتاب صعودی را ناپایدار می‌دانند.aptos-analysis-bearish-signs-emerge-despite-price-recovery

در اندیکاتور مکدی (MACD)، خط مکدی در ناحیه منفی قرار دارد و احتمالاً به زودی از خط سیگنال پایین‌تر خواهد رفت که نشانه‌ای برای نزول بیشتر نرخ است.

از سوی دیگر، شاخص سود باز در بازار مشتقات آپتوس از ۶ آگوست به شدت بالا رفته که معمولاً یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، جریان خالص آپتوس در بازارهای معاملاتی منفی بوده که نشان‌ می‌دهد کاربران نگهداری نشان‌های APT در کیف‌پول‌های آفلاین را ترجیح می‌دهند و به پتانسیل توسعه آن در آینده امیدوار هستند.

در نهایت، با وجود این سیگنال‌های متناقض، باید به بازار زمان داد تا نشانه‌های روشن‌تری برای خرید یا فروش ارائه دهد.