خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

دلیل توسعه دو رقمی اکسی‌اینفینیتی و سندباکس چیست؟ آیا رالی افزایشی ادامه دارد؟


دلیل توسعه دو رقمی اکسی‌اینفینیتی و سندباکس چیست؟ آیا رالی افزایشی ادامه دارد؟ | ایران ماین

بازار رمزارزها طی روز گذشته حدود ۲ درصد توسعه کرده است و این باعث شده نرخ بیت‌کوین به نزدیکی ۶۹,۰۰۰ دلار برسد. با این بالا رفتن، حوزه متاورس و بازی‌های دیجیتال نیز دوباره جان گرفته و پروژه‌های مهم در حال آزمایش سطوح مقاومت خود هستند.

در این میان، دو آلت‌کوین اکسی اینفینیتی (AXS) و سندباکس (SAND) در ۲۴ ساعت گذشته بالا رفتن دو رقمی داشته‌اند که بیانگر بالا رفتن احساسات صعودی در بازار است.

اکنون سوال این است که آیا این آلت‌کوین‌ها می‌توانند به روند صعودی خود ادامه دهند یا اینکه دوباره نزول خواهند یافت؟

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ اکسی اینفینیتی حدود ۱۳ درصد توسعه کرده و مقدار خرید و فروش آن با توسعه قابل توجه ۵۵۰ درصدی به ۱۲۶.۶۶ میلیون دلار رسیده است.

این رمز ارز در حال آماده شدن برای شکست الگوی مثلث خود است که بیانگر بالا رفتن احساسات مثبت در بازار است. why-are-axie-infinity-axs-and-sandbox-sand-price-up-today

همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم‌فریم روزانه بالا رفته و به محدوده اشباع خرید نزدیک شده که نشان از بالا رفتن فشار خرید در مقایسه با حجم فروش برای این رمزارز دارد. اکنون ادامه این روند می‌تواند نرخ AXS را به ۶.۷۰ دلار، که بالاترین محدوده قیمتی آن در ماه جولای است، برساند.

در همین حال، نرخ سندباکس نیز، طی روز گذشته ۱۱٫۹۳ درصد توسعه کرده است و طی هفته گذشته ۱۲٫۶۶ درصد بالا رفتن داشته است. نرخ سندباکس اکنون در آستانه عبور از لایه مقاومت مهم خود قرار دارد.why-are-axie-infinity-axs-and-sandbox-sand-price-up-today

در این میان، شاخص مکدی (MACD)، توسعه مداوم هیستوگرام سبز رنگ را نشان می‌دهد و میانگین‌های آن نیز روند صعودی را تایید می‌کنند.

اگر این رمز ارز بتواند لایه مقاومت خود را ثابت نگه دارد، نرخ می‌تواند به ۰.۴۰۵۰ دلار برسد، ولی در صورت تغییر روند، امکان دارد دوباره لایه حمایتی ۰.۲۰ دلار را آزمایش کند.