خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رمزارز وارن بافت بیش از ۱۰۰۰ درصد توسعه کرد! ماجرا چیست؟


رمزارز وارن بافت بیش از ۱۰۰۰ درصد توسعه کرد! ماجرا چیست؟ | ایران ماین

در سال ۲۰۲۰، جاستین سان، بنیان‌گذار بلاکچین ترون، به وارن بافت، کارآفرین مشهور آمریکایی، ۱,۹۳۰,۸۳۰ نشان ترون (TRX) هدیه داد. در آن زمان، نرخ این هدیه حدود ۳۱,۰۸۶ دلار بود، ولی اکنون در سال ۲۰۲۴، نرخ این دارایی ۱۰۰۰ درصد بالا رفته و به ۲۸۹,۰۰۰ دلار رسیده است.

این توسعه قابل توجه، به دلیل هولد طولانی‌مدت نشان‌ها و توسعه قابل توجه بازار ترون اتفاق افتاده است.

این داستان جالب با یک شام خیریه آغاز شد که جاستین سان برای کمپانی در آن، ۴.۵۷ میلیون دلار پرداخت کرد. به گفته جاستین سان، وارن بافت ۱.۹۳ میلیون نشان TRX خود را به مدت ۱,۶۸۸ روز هولد کرده است و در این مدت، نرخ آنها بیش از ۱۰ برابر شده است.

سان همچنین اشاره کرد که هولد نشان‌‌های ترون برای بافت، ‌روزانه ۰.۶ درصد بهره‌وری ایجاد کرده است. او اضافه کرد که اگر بافت نشان‌های ترون خود را استیک کرده بود، می‌توانست بهره‌وری حتی بیشتر از ۱۳۰۰ درصدی داشته باشد. این بهره‌وری بسیار بالاتر از سایر دارایی‌های بافت در پرتفوی او بود.

شایان ذکر است که رمز ارز ترون از آوریل تا کنون یکی از بهترین عملکردها را در بازار کریپتو داشته و با وجود اصلاحات بازار، بیش از ۴۲ بالا رفته است.

ترون در ماه آگوست به بالاترین نرخ سالانه خود یعنی ۰.۱۷ دلار رسید، با این حال، از آن زمان نرخ ترون به ۰.۱۵ دلار نزول یافته است که کمی نوسان را در بازار ترون نشان می‌دهد. warren-buffetts-small-crypto-investment-turns-into-1000-surge-justin-sun-weighs-in

در همین حال، در ماه آگوست، ترون دومین رتبه برتر از لحاظ نرخ کل قفل شده (TVL) را به دست آورد و پس از اتریوم قرار گرفت. قابل توجه است که پلتفرم ترون، سولانا و بایننس اسمارت چین را با اختلاف تقریباً دو برابری پشت سر گذاشته است.