خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

روند صعودی نات‌کوین شتاب گرفت! تحلیل کارایی نرخ و مقاومت‌های پیش‌ روی NOT


روند صعودی نات‌کوین شتاب گرفت! تحلیل کارایی نرخ و مقاومت‌های پیش‌ روی NOT | ایران ماین

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ رمز ارز نات کوین (NOT) با رشدی بیش از ۱۴ درصد به ۰.۰۱۲ دلار رسیده است. به طور همزمان، مقدار خرید و فروش روزانه نات کوین نیز با ۴۰ درصد توسعه، به بیش از ۲۲۶ میلیون دلار بالا رفته است.

شایان ذکر است که نات کوین همچنان به عنوان سومین نشان بزرگ گیم‌فای (GameFi) از نظر نرخ بازار باقی مانده است، در حالی که ایموتبل (IMX) و فلوکی (FLOKI) در صدر جدول قرار دارند.

از تاریخ ۲۴ جولای تا ۵ آگوست، نرخ نات کوین در روند نزولی قرار داشت و از مقاومت ۰.۰۱۶ دلار به پشتیبانی ۰.۰۰۸۵ دلار نزول یافته بود. ولی خریداران توانستند از این پشتیبانی استفاده کرده و نرخ را به لایه مقاومتی ۰.۰۱۲۵ دلار بازگردانند.

در حال حاضر، نات کوین در یک روند خنثی در نوسان است و در محدوده مقاومت ۰.۰۱۲۵ دلار و بالاتر از پشتیبانی ۰.۰۱۰۷۱ دلار معامله می‌شود. نرخ این رمز ارز هنوز زیر هر دو میانگین متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ قرار دارد و خریداران در تلاشند تا آن را به بالای این میانگین‌ها سوق دهند.notcoin-price-prediction-not-soars-7-in-a-week-as-this-p2e-doge-raises-over-6-million

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در لایه کنونی ۴۳، نشانه‌هایی از بازگشت را نشان می‌دهد. اگر خریدها در این لایه بالا رفتن یابد، نرخ نات کوین امکان دارد از مرز بالایی الگوی افقی یا سایدوی خود افزایش کند.

هدف بعدی گاوها برای نات کوین، رساندن نرخ به بالای لایه مقاومت ۰.۰۱۴۷۶ دلار می باشد. با این حال، اگر خرس‌ها دوباره کنترل بازار را در دست بگیرند و پشتیبانی فعلی را بشکنند، نات کوین امکان دارد به ۰.۰۹۰ دلار سقوط کند که به عنوان یک لایه حمایتی در برابر فشار نزولی عمل خواهد کرد.