خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رونمایی از هایدرا و جوایز میلیونی! آیا کاردانو در آستانه یک انفجار قیمتی است؟


رونمایی از هایدرا و جوایز میلیونی! آیا کاردانو در آستانه یک انفجار قیمتی است؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز کاردانو (ADA) در پایان هفته اخیر، پشتیبانی قوی‌ای را تجربه کرد که مانع از نزول بیشتر آن شد و باعث شد تا در آستانه شروع یک روند صعودی قرار بگیرد.

همزمان با این تغییرات، رویداد بلاکچینی RareEvo که از ۱۵ تا ۱۷ آگوست در لاس‌وگاس برگزار شد، چشم‌انداز روشنی از آینده پلتفرم کاردانو و به‌روزرسانی هایدرا (Hydra) ارائه داد که امکان دارد بر احساسات مثبت بازار تأثیرگذار بوده باشد.

در این رویداد، فناوری هایدرا به‌عنوان یک راه‌حل لایه دوم برای بالا رفتن قابلیت توسعه پلتفرم کاردانو ارائه شد. هایدرا موفق شد بازی DOOM را با ۳۵ فریم و ۳۵ تراکنش در ثانیه (TPS) اجرا کند و در اوج خود به ۱,۶۶۳ تراکنش در ثانیه رسید و بیش از ۳ میلیون تراکنش را در یک ساعت پردازش کرد.

علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، مؤسس کاردانو، اخیرا جایزه‌ای ۱ میلیون دلاری را برای فردی که بتواند کیف پول کاغذی لیس (Lace Paper Wallet) این پروژه را هک کند، تعیین کرده است.

این اعلامیه هیجان زیادی در جامعه کاردانو ایجاد کرده و بسیاری بر این باورند که تغییرات اخیر موجب توسعه چشمگیر این رمز ارز خواهد شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ کاردانو ۰.۸ درصد نزول یافته و به ۰.۳۳۲۱ دلار رسیده است. این نزول در چارچوب یک کانال نزولی در نمودار ۴ ساعته اتفاق افتاده که بیانگر یک روند نزولی کوتاه‌مدت است. با این حال، اگر مقدار خرید و فروش کافی باشد، احتمال شکست کانال نزولی از بالا بالا رفتن می‌یابد.can-cardano-price-hit-0-36-on-hydra-doom-game-stats

نرخ کاردانو احتمالاً در مرز پایینی کانال نزولی، حدود ۰.۳۱۸۸ دلار، پشتیبانی خواهد شد. اگر این لایه شکسته شود، امکان دارد نرخ به سمت پشتیبانی بعدی نزول یابد. از سوی دیگر، اگر کندل نرخ بالاتر از ۰.۳۳۸۰ دلار بسته شود، می‌تواند نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی در میان‌مدت با هدف ۰.۳۶ دلار باشد.

به‌طور کلی، احساسات بازار کاردانو به صعودی تغییر کرده است؛ زیرا نقشه لیکوییدیشن بازارهای معاملاتی برای کاردانو نشان می‌دهد که بیشتر معامله‌گران مارجین بر روی بالا رفتن نرخ این دارایی شرط‌بندی کرده‌اند.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس، تقریباً ۸.۴ میلیون دلار در پوزیشن‌های لانگ و حدود ۷ میلیون دلار در پوزیشن‌های شورت قرار دارد.

این عدم تعادل نشان می‌دهد که بازار به‌طور کلی به بالا رفتن نرخ کاردانو امیدوار است. همچنین، بیشتر پوزیشن‌های لانگ در محدوده ۰.۳۲۶ دلار باز شده که با لایه پشتیبانی فعلی مطابقت دارد.