خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رونمایی چارلز هاسکینسون از فناوری قاتل سولانا! آیا نرخ کاردانو بهبود می‌یابد؟


رونمایی چارلز هاسکینسون از فناوری قاتل سولانا! آیا نرخ کاردانو بهبود می‌یابد؟ | ایران ماین

چارلز هاسکینسون، مؤسس کاردانو (ADA)، اخیراً از ارتقای جدیدی به نام اوروبوروس لیوس (Ouroboros Leios) رونمایی کرده که هدف آن، بالا رفتن سرعت پلتفرم کاردانو نسبت به سولانا و همچنین بالا بردن نرخ این رمز ارز است.

نرخ کاردانو (ADA) از اوایل ماه جولای به دلیل مقاومت در لایه ۰.۴۶ دلار، یک روند نزولی را طی کرده و همچنان در مسیر کاهشی قرار دارد. انتظار می‌رفت ارتقای چانگ (Chang) این روند را تغییر دهد، ولی اثر چندانی بر نرخ نداشت.

با این حال، تنها چند هفته پس از این ارتقاء، کاردانو دوباره در کانون توجه‌ها قرار گرفته و ارتقای لیوس (Leios) امیدهای تازه‌ای برای بالا رفتن نرخ کاردانو ایجاد کرده است.

در این میان، پاسخ هاسکینسون به یک نظرسنجی راجع به پیاده‌سازی لیوس یا ساخت نود جدید راست (Rust)، نشان از تمایل او به انتخاب لیوس دارد.

برخلاف نود راست که ویژگی جدیدی برای کاربران ارائه نمی‌کند، ارتقای لیوس می‌تواند با ارائه ویژگی‌های کارمزد چندسطحی و همگام‌سازی سریع‌تر زنجیره، به بهبود سرعت پلتفرم کاردانو کمک کند، بدون اینکه تمرکززدایی آن از بین برود.

در حال حاضر، نرخ ADA با ۰.۷۸ درصد نزول طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۳۳ دلار رسیده، در حالی که نرخ سولانا (SOL) با ۱.۰۲ درصد بالا رفتن به ۱۳۲ دلار رسیده است.

در این میان، بالا رفتن ۲.۱۰ درصدی سود باز قراردادهای آتی ADA نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال بستن پوزیشن‌های شورت خود هستند، به این معنی که به ورود به پوزیشن‌های لانگ تمایل دارند.

کاردانو در حال حاضر در منطقه حمایتی مهمی بین ۰.۳۲ تا ۰.۳۳ دلار معامله می‌شود.charles-hoskinon-teases-solana-killer-tech-will-cardano-price-boom

اگر این رمز ارز بتواند خط روند نزولی را در لایه ۰.۳۶ دلار بشکند، این احتمال وجود دارد که نرخ آن به ۰.۴۵ دلار و حتی بالاتر از آن، تا ۰.۵۰ دلار برسد.